Gravatar

#1 filmz-Erroneus 23 år siden

Det er satme action, har lige været til sådan en VIP premiere og se den og den sparker da seriøst numse. Alt for mange fede stunts, vin spiller godt og en fed gfx outro :) Ok der er nogle lidt platte jokes og så burde biocity rense deres fremviser, for den virkede lidt grumset, men en 4/5 eller 4½/6.

Og neeeeej ingen bogart her, for dyber mening med filmen er der ikke, det er bare action style ala james bond, med lidt flere bryster og lidt mere vodka :)
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#2 filmz-vassago 23 år siden

Er man til MTV saa er xXx lige sagen, personligt mener jeg er det er en actionfilm, som er glemt om et par maaneder igen. Men ok - der er nogle fede stunts i den, men jeg synes at Vin overspiller hans rolle alt for meget. Jeg vil nok ikke gi' den mere end 2/6 maaske 3/6 :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 dyg 23 år siden

Jeg ville højest give den 2/6...tja, når det kommer til stykket så vil jeg nok kun give den 1/6...Den vil være en masse, men den kan sq ikke rigtigt noget...den prøver da i det mindste.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

#4 22 år siden

xXx mener jeg er en af de bedste action-film der er lavet. Den er anderledes, effektfuld og rigtig morsom. Men... Hvis man hader Ramstein's musik, er det ikke en god ide at se filmen. Når jo, der er da også lidt opera-musik, da Xander bliver sendt til Augustus Gibbons, da han er blevet opdaget af russerne som agent. Der sidder Augustus nemlig i en operasal, mens han beder Xander om at tage hjem.
Nogle vil måske kalde Ylena's skuespil lidt amatørisk,men xXx er også hendes første film. Kort om historien: Xander Cage er en Krimminel ung, der hader alt der har med politi, politik o.s.v. at gøre. En dag Provokerer han en svinsk politiker ved at totalskade hans dyrebare Chevrolet Corvette Cabriolet. Han har filmet hele stuntet, for at vise sine venner det, som der ser meget op til ham, og da han kommer hjem og holder fest bliver den pludseligt afbrudt da et stort hold strømere braser ind. En af dem tar sin gøb og sigter Xander i brystet og trykker af. Xander rammes af en bedøvelsespil og falder om.
Da han vågner befinder han sig på et "Cafeteria." Da han løfter sin kaffakop ser han, at politiets nummer står skrevet på servietten derunder. Da han der det,spørger manden der sidder ved siden af "I said you got a problem boy?" og da Xander svarer "No, no problem" Tager manden sin gøp op og sammen med en anden mand og begynder at tømme pengekasserne. Det syntes Xander er i overkanten så han nakker den ene mands hoved ned i glaskaffekanden der er fyldt med varmt kaffe, og tager den anden mands shotgun og pander ham ned mad den. Derefter klapper en mand af ham. "Who the hell are you!?!" spørger Xander. "The name is Gibbons. Augustus Gibbons; you seem upset is there a problem?" Efter en snak med manden finder Xander ud af at det hele bare var en test. Men for hvilket formål? Det ved han sgu' ikke og da han begynder af ævle om at de skal huske og betale for hans smadrede vinduer, bliver det en tand for meget, og han rammes igen af en bedøvelsespil. Da han vågner op igen er han i et fly med nogle soldater, og inden han når at registrere noget hives han ud af flyet kort over jorden med et par andre soldater. Da de udforsker landet finder de hurtigt ud af at det er Columbia. De bliver hurtigt taget til fange og skal tortureres, men inden det kommer det columbianske politi i helikoptere og skyder hele kokainavleriet i småstumper. Xander og soldaterne klarer den, men er op til flere gange tæt på at blive dræbt. Næste morgen kommer Gibbons. "You should be happy; You have just gratuated the head of your class." Men glad er Xander ikke: "What the hell are you talking about you almost got us killed!" Da kommer en Anden mand: "It was my idea to send you as a decoy do you like that?" Men nej det kunne Xander ikke så han nikker ham en solid skalle.
Da stiller Gibbons Xander et ultimatum: Enten kommer han i fængsel p. g. a. alle hans krimminele handlinger, eller så hjælper han U. S. A. og tager til Prag for at være agent, og få fat i nogle russere der er ved at lave et biologisk våben af en art. Grunden til det, er at en anden agent blev dræbt fornylig dernede, og da det ikke var første gang de havde mistet en agent, ville Gibbons prøve noget nyt, og forsøge med cevile personer. Og det blev så Xander. Xander vælger at være agent og tar' ned til Prag. Her sker en pokkers masse som jeg ikke gider skrive; det skal ses.
Gravatar

#5 Spanner 22 år siden

"Return" tasten er den lidt aflange satan med pilen på lige ved siden af alle bogstaverne
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#6 filmz-Kadann 22 år siden

#5 -

Subtilt.. ;)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#7 El vez 22 år siden

xXx er en forfærdelig film.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#8 Skobbolop 22 år siden

#7 og jeg kan kun være enig..

selvom jeg er vild med rammstein, så gør det ikke filmen bedre.. 1/6

#9 dyg 22 år siden

#4 - Når der i en tråd er folk der bedømmer filmen, så har de jo nok set den. Og du kan genfortælle den ringe historie alle de gange du vil, det gør ikke den film bedre. Og til forskel fra mit indlæg #3, så er jeg nu helt sikkert på, at jeg kun vil give den 1/6 (eller måske 0/6, hvis det da er tilladt).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: