Gravatar

#1 rubberdub 20 år siden

Nu fik jeg lige lyst til at se Brother, (af Tkeshi Kitano) og er helt vild nu. Havde helt glemt hvor fed den er, så nu vil jeg have mere? er der noglen der kan hjælpe mig her?

På forhånd tak:)
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#2 filmz-yoshimura 20 år siden

Brother Uncut Edition er netop udkommet - den kan fås hos www.dvdfromkorea.com for omkring $20 plus forsendelse.

Hos www.cdwow.com kan den almindelige udgave fås til £3.99, hvilket jo er ganske billigt.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#3 rubberdub 20 år siden

jamen jeg har jo brother, jeg vil have flere yakusa film..
må undskylde hvis det ikke frem går af mit inlæg..
Gravatar

#4 filmz-vassago 20 år siden

Så skal du også se de andre med Kitano, "Sonatine" og "Gonin". Men film som "Tokyo Drifter" og "Branded to Kill" er også et kig værd.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#5 mr gaijin 20 år siden

#4 Suzuki Seijun er fantastisk. Saa for nylig hans "Princess Racoon"-film med Zhang Ziyi og Odagiri Joe. Noget af det mest langt ude jeg har set paa denne side af 1960'erne.

#1 Du skal selvfoelgelig have noget Fukasaku Kinji, guden over yakuzafilmene. "Street Mobster" er hurtig, voldelig og fed. "Battles Without Honor and Humanity" redefinerede genren ved at vise yakuzaen i efterkrigstiden som et symbol paa de korrumperede vaerdier i den tid. "Graveyard of Honor" er moerk, moerk, moerk. Der findes nogle billige bokse med disse film hos play.com. Happy viewing.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#6 mr gaijin 20 år siden

Naajo, hold ogsaa oeje med Miike Takashi. "Ichi the Killer" er interessant, "Gozu" er noget af det bedste han har lavet, "Dead or Alive" er ubeskrivelig.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#7 rubberdub 20 år siden

#6 har alle dem er helt fjollet med Miike...

Og mage tak så er der da noget at gå igang med, har godt hørt om Fukasaku Kinji. Var det ikke også ham der lavede Gravyard of something... jeg kan ikke helt husk hvad den hedder og har hæller aldrig set den..
Gravatar

#8 filmz-yoshimura 20 år siden

#7 Jo, mr gaijin nævner den også: Graveyard of Honor ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#9 filmz-yoshimura 20 år siden

Må jeg have lov at spørge, mr gaijin: Hvordan er kvaliteten af de to bokse, som Play har billigt? Man får jo mange film for ingen penge, men er billede og lyd i orden?
Gravatar

#10 rubberdub 20 år siden

#8 det gør han da også... My bad...
#9 jeg det kunne jeg da også godt være intraseret i^^

Skriv ny kommentar: