Hvorfor kan i ikke forstå, en undskyldning!???? Jeg har endda, prøvet at få Phil Mason (SELVESTE PHIL FREAKING MASON) TIL AT ANALYSERE STAR-TREK Tribute-videoen.
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
Har ændret mig, vil aldrig spamme længere, kan i ikke lide mig ignore mig.. Jeg er svær at forstå, men hvis i giver tid. Er jeg en super god fyr at snakke med :)
Altså jeg vil gerne vædde mit liv og alt jeg har kært på, at jeg ikke er Bandalia, Buzz, Yellow-TV eller en af de hundrede andre brugere han har haft. Får lige styr på din troll paranoia inden du begynder at slynge beskyldninger omkring. :)
Altså jeg vil gerne vædde mit liv og alt jeg har kært på, at jeg ikke er Bandalia, Buzz, Yellow-TV eller en af de hundrede andre brugere han har haft. Får lige styr på din troll paranoia inden du begynder at slynge beskyldninger omkring. :)
Jeg ER IKKE Buzz, det er du! Buzz lavede kommentarere før jeg kendte til filmz...
#11 Bandalia 11 år siden
#12 Bandalia 11 år siden
#13 Giraffen 11 år siden
Det sagde Hitler også... til at begynde med... O_O
#14 Bandalia 11 år siden
#15 Highland Park 11 år siden
#16 Bandalia 11 år siden
#17 Highland Park 11 år siden
#18 Giraffen 11 år siden
#19 Bandalia 11 år siden
#20 gi-jones 11 år siden