For satme dog, det var i 2012, da jeg svinede homoseksuellen Ian McKellen og Respektløs svinede en død kvinde til. Selv en barn har vokset op siden...!!! Det næsten 2014 og i ser mig stadig som dén person. Det jo mere jer der er trolls end mig, at i ikke gider give mig en chance og lade forummene være på god fod og retning igen, Men vil bare have end endeløs diskussion, hvor i siger "ban nu Yellow-Tv eller hvad nu han hedder" igen, og igen. Og hele sitet dræbt. Jeg kom her ved et fejl, da jeg ville have nyheder om The Expendables 3. Hvor jeg stødte end her. Så mand jer nu op, og lad os være gode venner, fo fanden det er 2 år siden!!! De to år kunne have været fantastiske, hvis bare i tager den forbandede undskyldning. Jeg er lidt alla BN og DocDoom. Og svær at forstå, men nå man kender mig er jeg super flink
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
For satme dog, det var i 2012, da jeg svinede homoseksuellen Ian McKellen og Respektløs svinede en død kvinde til.
Var det da ikke respektløst at svine McKellen til?
Bandalia (31) skrev:
Selv en barn er vokset op siden...!!!
Hvilken barn snakker vi om?
Bandalia (31) skrev:
Det jo mere jer der er trolls end mig, at i ikke gider give mig en chance og lade forummene være på god fod og retning igen,
Du ved stadig ikke hvad en troll er, og forummet er på god fod og retning (hvad fanden det end betyder) uden dig.
Bandalia (31) skrev:
Jeg kom her ved et fejl, da jeg ville have nyheder om The Expendables 3.
Hvis det var en fejl, hvorfor smutter du så ikke igen? Måske fordi troll?
Bandalia (31) skrev:
Så mand jer nu op, og lad os være gode venner, fo fanden det er 2 år siden!!! De to år kunne have været fantastiske, hvis bare i tager den forbandede undskyldning.
Tiden uden dig har netop været helt fantastisk! Faktisk har de sidste to år i mit liv, været de bedste to år indtil videre.
Bandalia (31) skrev:
Jeg er lidt alla BN og DocDoom.
Du er slet ikke som BN eller DocDoom. Du er en troll.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Jo, det var og jeg er virkelig ked af det.
Lord Beef Jerky (34) skrev:
Vi snakker ikke om en specifik barn, men selv en barn ville have vokset op og ikke være hængende her i 2 år.
Du ved stadig ikke hvad en troll er, og forummet er på god fod og retning (hvad fanden det end betyder) uden dig.
En troll er en der starter internet-krige, og det er ikke hvad jeg prøver på men fortæller min mening. PMRants er meget hadet, men betyder det at han er en troll, eller fortæller sin mening om ting?
Jeg så forummet og syntes det var en sejt sted at hænge ud, ikke en troll, måske er du en troll, for at også støde ind på siden og blive hængende?
Tiden uden dig har netop været helt fantastisk! Faktisk har de sidste to år i mit liv, været de bedste to år indtil videre.
De sidste to år, HAR jeg været på forummet, du har nok ikke lagt mærke til mig?
Nopé, jeg er en blanding af Bn og DocDoom (og hvad vil du kalde DocDoom? han er da en troll, sommetider..)
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
#31 Bandalia 11 år siden
#32 Lord Beef Jerky 11 år siden
#33 Bandalia 11 år siden
#34 Lord Beef Jerky 11 år siden
#35 Bandalia 11 år siden
Vi snakker ikke om en specifik barn, men selv en barn ville have vokset op og ikke være hængende her i 2 år.
En troll er en der starter internet-krige, og det er ikke hvad jeg prøver på men fortæller min mening. PMRants er meget hadet, men betyder det at han er en troll, eller fortæller sin mening om ting?
Jeg så forummet og syntes det var en sejt sted at hænge ud, ikke en troll, måske er du en troll, for at også støde ind på siden og blive hængende?
De sidste to år, HAR jeg været på forummet, du har nok ikke lagt mærke til mig?
Nopé, jeg er en blanding af Bn og DocDoom (og hvad vil du kalde DocDoom? han er da en troll, sommetider..)
#36 Lord Beef Jerky 11 år siden
#37 Bandalia 11 år siden
#38 tiany 11 år siden
#39 Lord Beef Jerky 11 år siden
Det har sågar været en fantastisk tid på forummet! Helt uden trolls! The he came back...
#40 Bandalia 11 år siden