Det er en kliché at sige, men I (Lord, Tiany m.fl.) skal altså til at ignorere tumpen. Det er den bedste medicin mod trolls. Lad som ingenting, og lad Insider om at fjerne ham atter engang.
Det er en kliché at sige, men I (Lord, Tiany m.fl.) skal altså til at ignorere tumpen. Det er den bedste medicin mod trolls. Lad som ingenting, og lad Insider om at fjerne ham atter engang.
Ja, men jeg er ikke en troll, men enig, kan i ikke lide mig, ignore mig.
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
True. Det er bare så skidesvært. Trolls er irriterende, men samtidig også sjove.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Jeg er ikke en troll. Men startede bare på dårlig fod, jeg har lovet Insider at jeg vil forlade jer, for I kan tydeligvis ikke lide mig. Jeg vil fra nu af kun læse anmeldelserne.. Mvh Bandalia.
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
Godt forsøgt men The Insider afslørede i sin tid (i en tråd der siden blev slettet), at du og Buzz havde samme IP-adresse, hvorefter du selv indrømmede, at Buzz var din profil.
Highland Park, det er noget vrøvl. Alle de brugere, som folk omtaler som værende den samme, er forskellige personer, der alle kun går online på hotspottet i Søndre Omme medborgerhus. Det er kun dig, der ikke har fanget dén.
#41 Ispep 11 år siden
#42 Bandalia 11 år siden
#43 Lord Beef Jerky 11 år siden
True. Det er bare så skidesvært. Trolls er irriterende, men samtidig også sjove.
#44 Bandalia 11 år siden
#45 Lord Beef Jerky 11 år siden
#46 Ispep 11 år siden
hmmm!! Jeg finder dem blot til grin :D
#47 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
Highland Park, det er noget vrøvl. Alle de brugere, som folk omtaler som værende den samme, er forskellige personer, der alle kun går online på hotspottet i Søndre Omme medborgerhus. Det er kun dig, der ikke har fanget dén.
#48 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
Er der nogen af jer, der has homme?
#49 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
#50 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden