Havde også denne engang, filmen er virkelig dårlig, men plakaten flot. Jeg havde den over sengen, men den sad ikke så godt fast, så jeg vågner kl 4 om natten ved at den falder ned og det store øje er lige foran mig. det var lidt skræmmende...
Apropos åndssvagt dyre plakater, så har jeg også set en plakat med ren matrix code og med sådan noget 3D-glimmer-effekt-noget... Synes den var ret fed indtil jeg så at den kostede 499,- (!)
Se den HER, selvom det jo ikke rigtigt er det samme når man ikke kan se den 'live'... :-)
(Tror måske også denne er med samme effekt, men er ikke sikker?! Det er noget tid siden jeg fandt billedet så jeg kan ikke huske hvad den kostede...)
#29 - den er da okay, men jeg tror nu ikke det var en jeg ville ha hængende?! ;-)
(tror de bastarder har sat en eller anden smart ting til så man ikke kan deep-linke til deres billeder... kan du måske finde den et andet sted? F.eks www.allposters.com eller noget?)
#21 lagoni 20 år siden
Havde også denne engang, filmen er virkelig dårlig, men plakaten flot. Jeg havde den over sengen, men den sad ikke så godt fast, så jeg vågner kl 4 om natten ved at den falder ned og det store øje er lige foran mig. det var lidt skræmmende...
Og så er der jo denne her vi nok alle kender...
#22 El vez 20 år siden
#23 Spanner 20 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#24 nakalay 20 år siden
#25 DarkLight 20 år siden
#26 cnr 20 år siden
Platoon
Stalingrad
#27 Corgan 20 år siden
Jeg synes den er total flot. Desværre koster den en bondegård, og er vist også temmelig svært at få fat i.
:-(
#28 McPeter 20 år siden
Se den HER, selvom det jo ikke rigtigt er det samme når man ikke kan se den 'live'... :-)
(Tror måske også denne er med samme effekt, men er ikke sikker?! Det er noget tid siden jeg fandt billedet så jeg kan ikke huske hvad den kostede...)
#29 filmz-psmadsen 20 år siden
#30 McPeter 20 år siden
(tror de bastarder har sat en eller anden smart ting til så man ikke kan deep-linke til deres billeder... kan du måske finde den et andet sted? F.eks www.allposters.com eller noget?)