Gravatar

#21 lagoni 20 år siden

Kan godt li den til Requiem for a Dream, syntes øjet er meget effektfuldt.

Havde også denne engang, filmen er virkelig dårlig, men plakaten flot. Jeg havde den over sengen, men den sad ikke så godt fast, så jeg vågner kl 4 om natten ved at den falder ned og det store øje er lige foran mig. det var lidt skræmmende...

Og så er der jo denne her vi nok alle kender...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#22 El vez 20 år siden

#18 nøj det er lang tid siden jeg har set den film.. Men hvad ser man, Christian Bale som han knægten ? Det er sgu pudsigt ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#23 Spanner 20 år siden

Klart én af de bedste præstationer af en barneskuespiller. Det var godt at se ham komme i rampelyset igen som voksen.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#24 nakalay 20 år siden

#23 Han har da været i rampelyset som voksen :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#25 DarkLight 20 år siden

#24, eh ja netop ?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#26 cnr 20 år siden

Hvad med de her to:

Platoon

Stalingrad
Gravatar

#27 Corgan 20 år siden

Jeg er meget betaget af denne plakat.

Jeg synes den er total flot. Desværre koster den en bondegård, og er vist også temmelig svært at få fat i.

:-(
Gravatar

#28 McPeter 20 år siden

Apropos åndssvagt dyre plakater, så har jeg også set en plakat med ren matrix code og med sådan noget 3D-glimmer-effekt-noget... Synes den var ret fed indtil jeg så at den kostede 499,- (!)

Se den HER, selvom det jo ikke rigtigt er det samme når man ikke kan se den 'live'... :-)

(Tror måske også denne er med samme effekt, men er ikke sikker?! Det er noget tid siden jeg fandt billedet så jeg kan ikke huske hvad den kostede...)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#29 filmz-psmadsen 20 år siden

hehe
Gravatar

#30 McPeter 20 år siden

#29 - den er da okay, men jeg tror nu ikke det var en jeg ville ha hængende?! ;-)

(tror de bastarder har sat en eller anden smart ting til så man ikke kan deep-linke til deres billeder... kan du måske finde den et andet sted? F.eks www.allposters.com eller noget?)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: