Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre!? hehe... Filmen har jo også noget nær det bedste soundtrack. Det er ihvertfald et af mine yndlings:-D Sæt igang!
På første pladsen over mine ynglingsfilm lægger The Blues Brothers, men på en stærk andenplads har vi en anden Musical.
Jeg fløjter altid sangen fra den her scene, hvis jeg bliver gennemblødt af regnen og er nødt til at gå vider uden at ku komme i læ, Bliver i fantastisk humør af den, Musikken koregrafien, humoren det hele går op i en højer enhed.
Politi manden til allersidst er også en geni streg.
Filmen er Singin in the Rain, Scenen er Don Lockwood's gåtur i regnen. Kan det blive meget bedre 8-)
[url= it away Mr. Kelly[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11 PredatorX 18 år siden
Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre!? hehe... Filmen har jo også noget nær det bedste soundtrack. Det er ihvertfald et af mine yndlings:-D Sæt igang!
#12 Patriarch 18 år siden
Jeg troede det var dig der postede klippet fra Glengarry Glen Ross... silly me...
Jo The Last of the Mohicans har jeg set for længe, længe siden. Så det kan godt være jeg bør se den igen.
#13 filmz-Narniabæver 18 år siden
#14 PredatorX 18 år siden
Ahhhhhhhhhh... makes more sense hehe:-D
#15 filmz-Cyberdog 18 år siden
Fra ankomsten til kirkegården - til sidste billede...
Er den scene jeg ubetinget har set flest gange :)
MY favorite!
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Cyberdog1971
#16 elwood 18 år siden
Jeg fløjter altid sangen fra den her scene, hvis jeg bliver gennemblødt af regnen og er nødt til at gå vider uden at ku komme i læ, Bliver i fantastisk humør af den, Musikken koregrafien, humoren det hele går op i en højer enhed.
Politi manden til allersidst er også en geni streg.
Filmen er Singin in the Rain, Scenen er Don Lockwood's gåtur i regnen. Kan det blive meget bedre 8-)
[url= it away Mr. Kelly[/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17 thomas040 18 år siden
this is the best cut ending of a movie ever...
#18 filmz-maxhh 18 år siden
En af mine ynglingsscener...
Mvh
MaxHH
#19 Skeloboy 18 år siden
Ville sgu nok også tage det samme som #1...men det er satme svært at svare på, der er så mange, og det skifter lidt.
<<< den ligger generelt i toppen. Slutningen af Blade Runner. Har i ikke set filmen, lad være med at se linket
#20 Æsop9000 18 år siden
[url= Dude Driving[/url]