En af mine top 10 favorit scener. Den er bare så pisse fedt skrevet den her "opmuntrende" tale fra en fantastisk Alec Baldwin :
David Mamet når han er bedst. Pudsigt nok er lige præcis den scene med Balwin skrevet til filmen, hvor resten af dialogen er overført fra Mamets teaterstykke.
"Coffey's for closers only". Så kan de sgu lære det :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#1 - den er også blandt mine helt klare favoritter; Musikken, skuespillet, sceneriet.... alt sammen er bare så smukt lavet. Jeg var også glad over at jeg så den som 9, 10-årig, for så gjorde den bare et ekstra stort indtryk på mig.
Min yndlings-scene er denne: Once Upon a Time in the West final showdown - (undskyld hvis jeg har posted den mange gange før, men jeg elsker simpelthen den scene).
Min yndlings-scene nummer 2 er dansk. OLSEN BANDEN - Det Kongelige Teater:
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
#1 PredatorX 18 år siden
[url= af de smukkeste scener ever[/url]
#2 Guts 18 år siden
#3 filmz-Narniabæver 18 år siden
#4 Benway 18 år siden
[url= Third Man[/url]
Filmen er dog proppet med sublime øjeblikke, jeg er ikke gang sikker på at det er den bedste af scenerne. :)
#5 NightHawk 18 år siden
David Mamet når han er bedst. Pudsigt nok er lige præcis den scene med Balwin skrevet til filmen, hvor resten af dialogen er overført fra Mamets teaterstykke.
"Coffey's for closers only". Så kan de sgu lære det :)
#6 filmz-lbw 18 år siden
#7 Æsop9000 18 år siden
Jeg var også glad over at jeg så den som 9, 10-årig, for så gjorde den bare et ekstra stort indtryk på mig.
Min yndlings-scene er denne:
Once Upon a Time in the West final showdown -
(undskyld hvis jeg har posted den mange gange før, men jeg elsker simpelthen den scene).
Min yndlings-scene nummer 2 er dansk.
OLSEN BANDEN - Det Kongelige Teater:
#8 elwood 18 år siden
[url= Chase[/url]
Men den film indeholder så mange minde værdige csener, men nu sku jeg lige vælge en.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9 runehansen76 18 år siden
www.FaceBook.com/runehansen76
#10 Patriarch 18 år siden
Jeg har aldrig set GGR.. Men efter at have set dit clip tror jeg nok lige at det er en fejl fra min side !