#4 Benway det er en FANTASTISK scene. Jeg får gåsehud bare jeg ser Welles sko i mørket og de fantastiske skygger. Og da man endelig ser Welles ansigt... sublimt! Og så det geniale score!!!
[url= at large[/url] - Storslået!!!
[url= personlige favorit[/url] - Når denne kommer i HD, bliver det den flotteste af alle scener, både farvemæssigt, som stemningsmæssigt. Intet siges, men elektriciteten er enorm! Farvevalget er mere overdådigt end første række i helvede!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Dine klip er helt klart også blandt mine yndlingsscener. Det fra "North By Northwest" virker fuldstændigt som det er taget direkte fra et mareridt, og "Vertigo", ak ja, hvad kan man egentlig sige der yder det retfærdighed. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#21 chronaden 18 år siden
alle scener er geniale i den film :D
#22 filmz-Narniabæver 18 år siden
Time of the Gypsies
Til minde om Perhan
#23 filmz-Bruce 18 år siden
[url= at large[/url] - Storslået!!!
[url= personlige favorit[/url] - Når denne kommer i HD, bliver det den flotteste af alle scener, både farvemæssigt, som stemningsmæssigt. Intet siges, men elektriciteten er enorm! Farvevalget er mere overdådigt end første række i helvede!
#24 Benway 18 år siden
Dine klip er helt klart også blandt mine yndlingsscener. Det fra "North By Northwest" virker fuldstændigt som det er taget direkte fra et mareridt, og "Vertigo", ak ja, hvad kan man egentlig sige der yder det retfærdighed. :)
#25 Benway 18 år siden
#26 chandler75 18 år siden
#27 Benway 18 år siden
#28 filmz-Narniabæver 18 år siden
#29 filmz-Bruce 18 år siden
[url=
#30 PredatorX 18 år siden