Gravatar

#1 filmz-Munk 22 år siden

Sad foran DVD'en og morede mig over min ynglingsscene, for derefter at tænke.. Hvilke film scener knytter filmz.dk's brugere de største relationer til ??

Min er :
Indiana Jones 1 - der på markedspladsen hvor en eller anden sabel geek lægger op til en rigtig herredyst. Istedet trækker Indy sin pistol og skyder sabelmanden og går videre! Genialt

Men hvilken er jeres ynglings ??
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#2 filmz-CZi 22 år siden

Det må være 'The Bonnie Situation' fra Pulp Fiction. Er bare vildt med ironien omkring kaffen :)
Gravatar

#3 azathoth 22 år siden

øøh... giver følgende quote mening:

A: "Obi Wan never told you what happened to your father!"
B: "He told be enough... he told me you killed him!"
A: "No... I am your father!

Den bedste scene, i den bedste film... and that's all I have to say about that!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#4 maniac 22 år siden

#3 enig, et stort øjeblik :)
Gravatar

#5 lagoni 22 år siden

En af mine nye yndlingsscener er nok den allersidste i 'The Adventures of Priscilla, Queen of the Desert'. Shelby og Smith i skøn forening :) Men jeg har nok set bedre scener, det er bare lige den eneste jeg kan komme på nu...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

#6 22 år siden

Dogma! Azraels (Jason Lee) tale i baren, hvor han holder hele slænget fanget - fra 'Ever the fucking apple-polisher' til Silent Bob giver ham tørt på... Priceless, og alle burde minimum kunne een linie fra den scene ;)

Jason Lee er kongen.
Gravatar

#7 filmz-Munk 22 år siden

#3 God pointe... Også en af mine favoritter, men Indy scenen vurdere jeg stadigt en tand højere...

Derudover vil jeg også lige fremhæve den scene i Forrest Gump hvor han løber væk fra de slemme drenge og benskinnerne splintres... Et smukt øjeblik !
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#8 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

Hele Ezekiel 25/17 scenen fra Pulp Fiction.. fantastisk.

Så er der også scenen hvorm man først ser Harry Lime i The Third Man... klassisk.

Åbningsscenerne i Fellowship og Two Towers... en rigtig what-the-fuck fornemmelse hver gang. :)
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#9 HelmerJ 22 år siden

Backally scenen fra The Last boyscout.

She said her husband is a pimp looking motherfucker with a hat.

Elsker den film, fyldt med de fedeste quotes.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#10 azathoth 22 år siden

Hmm... okay, second favourite scene... this is shallow, but: scenen i The Rock hvor Nic Cage løber ud med de grønne flares og falder på knæ imens de fem F18's flyver over ham. Damn den scene gir mig myrepatter over hele kroppen hver gang jeg ser den!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!

Skriv ny kommentar: