Hm... Jeg har et par i tilfældig rækkefølge, -Helikopterscenen i Matrix, hvor Neo holder fast i rebbet for at redde Trinity, damn det er flot filmet, flottesete clips og bedste timing, som en ballet! -Helikopter angrebet på landsbyen i Apocalype Now, kræver vist ingen videre introduktion... - "Husquavarnas. Yamahas. Kawaskis. Pursang. SWEDISH FIRBALLS" (kender i filmen ???) har aldrig grint så meget af en film. -D day fra Saving Private Ryan. kræver vist heller ingen introduktion.
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout, descend on us all this day, and for evermore.
For nu at være en lille smule melankolsk her på falderæbet, vil jeg fremhæve scene med Ellie Sattler og John Hammond, hvor sidstnævnte spiser is fra Jurassic Park.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#41 filmz-Kadann 22 år siden
tøs! ;)
#42 davenport 22 år siden
#43 MadMartigan 22 år siden
#44 cnr 22 år siden
Kunne du også lide Gigli???!!! ;)
#45 azathoth 22 år siden
yeah... og Glitter og Crossroads også?
#46 filmz-WSTE_M 22 år siden
Jeg har et par i tilfældig rækkefølge,
-Helikopterscenen i Matrix, hvor Neo holder fast i rebbet for at redde Trinity, damn det er flot filmet, flottesete clips og bedste timing, som en ballet!
-Helikopter angrebet på landsbyen i Apocalype Now, kræver vist ingen videre introduktion...
- "Husquavarnas. Yamahas. Kawaskis. Pursang. SWEDISH FIRBALLS" (kender i filmen ???) har aldrig grint så meget af en film.
-D day fra Saving Private Ryan. kræver vist heller ingen introduktion.
descend on us all this day, and for evermore.
#47 filmz-psmadsen 22 år siden
Lidt Kubrick også...
"Here's Johnny..." scenen i The Shining
Scenen hvor Alex dræber kvinden med den store pik hehe - A Clockwork Orange
#48 Spanner 22 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#49 gi-jones 22 år siden
#50 filmz-che 22 år siden