En scene jeg altid har været glad for, er i Superman, hvor Lois Lane hænger udover kanten med helikopteren, og Superman kommer og redder hende. Det er især musikken/temaet, der gør scenen god.
Dette er ikke en scene, men en episode af Dragon Ball Z. Episode 222 "Final Atonement", hvor Vegeta ofre sit liv for at stoppe Majin Buu. Han viser for første gang omsorg for sin lille søn Trunks, som forgæves prøver at stoppe ham. Man skal kunne lide DBZ og selvf. have set episoden for at kunne forstå, hvorfor det er en så god episode.
Til mere "normale" film er selvfølgelig LOTR-Fellowship of the ring i Morias mines med Baldrogen. Det er lige guf for en tidligere D&D spiller.
Fargo: der hvor det hele kulminerer for Jerry Lundegaard på hans arbejde, og han er filmet gennem persinennerne, som om han allerede var i fængsel. Og SÅ går han amok!! William H. Macy er bare så sej..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#71 ks 21 år siden
#72 Patriarch 21 år siden
#73 filmz-nemesis 21 år siden
Dette er ikke en scene, men en episode af Dragon Ball Z. Episode 222 "Final Atonement", hvor Vegeta ofre sit liv for at stoppe Majin Buu. Han viser for første gang omsorg for sin lille søn Trunks, som forgæves prøver at stoppe ham. Man skal kunne lide DBZ og selvf. have set episoden for at kunne forstå, hvorfor det er en så god episode.
Til mere "normale" film er selvfølgelig LOTR-Fellowship of the ring i Morias mines med Baldrogen. Det er lige guf for en tidligere D&D spiller.
#74 filmz-bullseye 21 år siden
#75 davenport 21 år siden
William H. Macy er bare så sej..
#76 filmz-donprehn 21 år siden
Gordon Gekko's tale til bestyrelsen i Teldar Paper om grådighed
#77 filmz-Bluhm 21 år siden
#78 filmz-maban 21 år siden
#79 filmz-XeoN 21 år siden
Eller i Reservoir Dogs hvor kuppet går ned af gaden og der kommer sangen: "Little Green Back"
Klart mine ynglings scener :)
#80 DarkLight 21 år siden