Tiesto - In Concert - I starten hvor tiesto præsenteres og så går det bare amok i fyrværkeri samt "Adagio For Strings" starter, og 25.000 mennesker går amok.
En fed Koncert DVD
Catch me if you can - Den første scene hvor Leo tager fusen på Tom på hotellet, hvor han så flygter.
Har lige en at tilføje Boondock Saints: Der hvor Agent Paul Smecker vågner op med ham japseren. Det giver absolut ingen mening og netop derfor en genial scene! ;)
#61: "Adagio for Strings"....den af Samuel Barber?? for hvis det er så er det ikke lige 25.000 går direkte amok over - selv om det er et rigtig godt nummer. Men jeg har ikke selv set den dvd. -
Reservoir dogs: - Starten af filmen med samtalen ved bordet og efterfølgende 100% coolness til "Little Green Bag".
Crouching Tiger: - Begge kampe mellem de to tøser, klart noget af det fedest koreograferede og klippede kung-fu nogensinde! - (Minor spoiler) Scenen til sidst hvor hun kaster sig ud fra broen.
Leon: - Scenen til slut hvor Natalie Portman planter Leons plante til Stings "Shape Of My Heart". -
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Scenen i Platoon filmet fra luften (helikopteren( hvor Elias bliver jagtet over junglen af vietcongerne er simpelthen en af de bedste scener jeg nogensinde har set.
Super mange cool scener i den.. men en jeg synes er super er slutningen hvor Kay spørger Michael om det er sandt at han lod Carlo myrde. Efter at afvise at hun må spørge ind til det tillader han det én gang... for så at lyve. Hun tilgiver ham og bliver så lukket ude på i egentlig og symbolsk forstand da døren ind til MIchael lukkes...
#61 filmz-Wacker 21 år siden
Tiesto - In Concert - I starten hvor tiesto præsenteres og så går det bare amok i fyrværkeri samt "Adagio For Strings" starter, og 25.000 mennesker går amok.
En fed Koncert DVD
Catch me if you can - Den første scene hvor Leo tager fusen på Tom på hotellet, hvor han så flygter.
http://www.samarit.dk
#62 filmz-JuuL 21 år siden
DEN ER SÅ FED!!! Musikken, billederne, Norton's stemme osv., det hele er genialt skruet sammen. Yndlingsscene nr.1
#63 Patriarch 21 år siden
#64 PlattFuss6.7 21 år siden
Boondock saints: Hele filmen er kanon men kan specielt godt lide scenen hvor Rocco kommer til at skyde katten.
way of the gun: startsenen hvor Benicio Del Toro og Ryan Phillippe starter st slagsmål som er umuligt at vinde.
Memento: Nvor Natalie bliver slået af shelby og setter sig ud i bilen
og jeg kunne blive ved
#65 filmz-bay 21 år siden
#66 bobber 21 år siden
-
#67 El vez 21 år siden
- Starten af filmen med samtalen ved bordet og efterfølgende 100% coolness til "Little Green Bag".
Crouching Tiger:
- Begge kampe mellem de to tøser, klart noget af det fedest koreograferede og klippede kung-fu nogensinde!
- (Minor spoiler) Scenen til sidst hvor hun kaster sig ud fra broen.
Leon:
- Scenen til slut hvor Natalie Portman planter Leons plante til Stings "Shape Of My Heart".
-
#68 filmz-Wacker 21 år siden
http://www.samarit.dk
#69 ks 21 år siden
#70 Patriarch 21 år siden
*spoiler*
Super mange cool scener i den.. men en jeg synes er super er slutningen hvor Kay spørger Michael om det er sandt at han lod Carlo myrde. Efter at afvise at hun må spørge ind til det tillader han det én gang... for så at lyve. Hun tilgiver ham og bliver så lukket ude på i egentlig og symbolsk forstand da døren ind til MIchael lukkes...
Kuldegysning hver gang