'The Last of the Mohicans' er nok det soundtrack jeg har hørt flest gange. Det er simpelthen fantastisk. Jeg vil gerne gå så langt som at sige at det er mit yndlings soundtrack.
'The Piano' er også en lille perle.
Et nyere soundtrack som jeg er blevet ret glad for et 'The Last Samurai'. Dejligt dejligt soundtrack, også selvom jeg normalt hader Hans Zimmer.
'Romancing the Stone' er et soundtrack som jeg ofte lytter til. Det har nogle virkelig fede temaer, og så har jeg altid været vild med filmen.
Ellers står det lidt og vakler mellem 'Raiders of the Lost Ark', 'Temple of Doom', 'Empire Strikes Back' og 'Aliens'.
Jeg elsker at sidde med en god bog, og høre Jurassic Park OSTet. Det er bare så fedt! Især inflightscenen til Isla Nubular, hvor blæserne får gas. Hørte iøvrigt Hollywood Brass spille det live. Det var så godt. [nynner det lige nu!]
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 Slettet Bruger [2343784140] 19 år siden
"Back to the Future",
"Band of Brothers",
"Saving Private Ryan".
#12 filmz-Asta 19 år siden
"Lord Of The Rings"
&
"The Omen"
#13 filmz-michaell 19 år siden
Empire Strikes Back
Back To The Future
The Good, The Bad & The Ugly
The Nightmare Before Christmas
Oldboy
Donnie Darko
Pulp Fiction
#14 thomas040 19 år siden
tråden der BØR læses
#15 thomas040 19 år siden
ingen soundtracks har dog holdt tidens tand som temaet til tilbage til fremtiden
basic instinct og hollowman er jeg også begejstret for...
men all time favorite?
The Fugitive... James Newton Howard... fantastisk fantastisk fantastisk.. især helicopter chase scenen, men også selve temaet..
#16 PredatorX 19 år siden
;-)
'The Last of the Mohicans' er nok det soundtrack jeg har hørt flest gange. Det er simpelthen fantastisk. Jeg vil gerne gå så langt som at sige at det er mit yndlings soundtrack.
'The Piano' er også en lille perle.
Et nyere soundtrack som jeg er blevet ret glad for et 'The Last Samurai'. Dejligt dejligt soundtrack, også selvom jeg normalt hader Hans Zimmer.
'Romancing the Stone' er et soundtrack som jeg ofte lytter til. Det har nogle virkelig fede temaer, og så har jeg altid været vild med filmen.
Ellers står det lidt og vakler mellem 'Raiders of the Lost Ark', 'Temple of Doom', 'Empire Strikes Back' og 'Aliens'.
Ja, 'The Fugitive' er et ret godt spændings soundtrack. Har nogle virkelig gode temaer hist og her.
#17 davenport 19 år siden
Hørte iøvrigt Hollywood Brass spille det live. Det var så godt.
[nynner det lige nu!]
#18 Patriarch 19 år siden
- Shindlers List
- Empire Strikes Back
- Raiders of the Lost Ark
- A Beautiful Mind
- Unbreakable
- Conan the Barbarian
#19 filmz-ulrik_one 19 år siden
#20 filmz-Bruce 19 år siden
Måske ikke just soundtrack i ordinær betydning, men det er svært at finde så meget god disco musik samlet et sted.
The Sting
Ragtime Revival. For dælen hvor den musik passer perfekt.
Sound of Music
Perfekt musical musik, til en suveræn ... musical
Oldboy, Singin' in the Rain, Gladiator, 2001, Reservoir Dogs