Kitano er en spagsmager - det ses bl.a. i det pressemøde, der er klip fra på ekstra matrialet. Jeg mener bare, at mange som er til alvorlige samuraifilm godt kan gå hen og blive lidt irreteret på den lette måde han ser på genren. Min bedste ven forlod salen midtvejs af samme grund.
Hvis man ikke kan lide kitanos stil... så er der sgu ikke meget at gøre ved det... det er den måde manden er på... og de danse sener synes jeg nu er totalt fede...
Hvis man nu havde boet i japan... havde man også vist at kitano er komiker... og det er nok der for det komiske spiller en så stor rolle i hans film... men man kan så også i andre film mærke hvor manden har været i gennem... som f.eks. Hana-Bi... suimasen men det er sgu min holning til ham...
Og det jeg så prøver at sige er at jeg giver Yoshimura 100 procent ret i det han siger...
_______________________________________ "I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
Godt at høre så mange meninger omkring filmen, glæder mig til at se hvordan den er i mine øjne, har aldrig rigtig set film fra det japanske og koreanske marked. Med de forskellige meninger der er herinde, kan jeg kun se frem til en spændende film oplevelse :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Det japanske og koreanske marked er utrolig spændende og kan byde på mange store oplevelser. Prøv også at fang nogle af dem på fx Natfilmfestivalen eller andre festivaller.
#15 Hvis man har set nogle af de gamle vil man forstå det... det har noget at gøre med at han er retaderet... og er blevet sat til at advare folk mod krig eller korupte samuraijer... kan ikke helt huske det... men retaderet er han sgu...
MEN #13 de gamle zatoichi film har også den form for humor... kitan har faktisk ramt de gamle rigtig godt... kitanos har dog ikke den samme stemning... er dog stadi en super fed film efter min smag... man ser sgu for lidt af den slaks kampe der er i den... 2 huk og så er det slut... det synes jeg sug er rat at se...
_______________________________________ "I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
#17: Tjah, der bliver vel ikke "fægtet" så meget (det er jo ikke Dick Turpin, det her). De bliver sådan set bare slidset op og hugget ned og så kan de ellers lære det ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#11 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#12 filmz-Seth GekOo 21 år siden
Hvis man nu havde boet i japan... havde man også vist at kitano er komiker... og det er nok der for det komiske spiller en så stor rolle i hans film... men man kan så også i andre film mærke hvor manden har været i gennem... som f.eks. Hana-Bi... suimasen men det er sgu min holning til ham...
Og det jeg så prøver at sige er at jeg giver Yoshimura 100 procent ret i det han siger...
"I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
#13 filmz-herskegut 21 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#14 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#15 dvjik 21 år siden
Hvis det er rigtigt forstår jeg bedre de der danse scener.
Den var ret fed, men hvad var der med ham der den halvnøgne mand i ble der rendte rundt hele tiden.
#16 filmz-Seth GekOo 21 år siden
MEN #13 de gamle zatoichi film har også den form for humor... kitan har faktisk ramt de gamle rigtig godt... kitanos har dog ikke den samme stemning... er dog stadi en super fed film efter min smag... man ser sgu for lidt af den slaks kampe der er i den... 2 huk og så er det slut... det synes jeg sug er rat at se...
"I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
#17 dvjik 21 år siden
#18 filmz-Seth GekOo 21 år siden
#19 filmz-yoshimura 21 år siden
#20 dvjik 21 år siden