Gravatar

#1 filmz-herskegut 21 år siden

Sad og kiggede lidt på CD-wow.com, og opdagede denne her film, synes at den lyder rigtig god ud fra teksten, tænkte at jeg ville købe den, men ville lige se om jeg kunne få et spare link til at virke.. men jeg synes bare ikke det vil virke som det skal :-/

Hvad er det lige jeg gør galt her.. eller er det ikke alle ting som sparelink virker på ?
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#2 filmz-propagandapanda 21 år siden

Vent lige 3 minutter, så fikser jeg lige et personligt link til dig! Giv mig lige din e-mail, så sender jeg den dertil.
Gravatar

#3 filmz-herskegut 21 år siden

Du skulle gerne have fået en pm nu :)
Gravatar

#4 filmz-yoshimura 21 år siden

#1: Filmen er fantastisk! Storstilet "genindspilning" af Zatoichi serien. En af Kitanos bedste bedrifter i lang tid!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#5 DarkLight 21 år siden

Den består dog af tænderskærende dårlig CGI. En skam...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 6 Enig og så er der lige den der dansescene til sidst ??? :-/ godt nok er han til humor, men den og de andre rytmiske indslag ødelægger lidt af den alvorlige historie.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#7 filmz-Kadann 21 år siden

Jeg var lidt skuffet over den pga. fortællerstilen. Jeg synes at der er alt for mange sidehistorier, som er alt for lange og man mister overblikket over helheden.

Desuden er jeg helt enig med #5 og #6.

Det er bestemt ikke en film jeg ønsker at se igen. Den er flot og har nogle glimrende skuespillere, men det er vist også det mest positive jeg kan sige om den. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#8 filmz-herskegut 21 år siden

Og det siger i selvfølgelig efter at jeg har bestilt den osv :)
Men til 82kr, så kan jeg godt overkomme at den måske ikke er den bedste film, bare den har en ok underholdnings værdi, så er jeg allerede ved at være glad for den.
Nu skal jeg selvfølgelig også se den, før jeg udtaler mig mere om den ;-)

Men jeg er glad for at du omtaler den så positivt :) så fortryder jeg ikke den blev bestilt.
Gravatar

#9 filmz-Diller82 21 år siden

Jeg syntes også at filmen er genial. Og kun lige den aller sidste scene undrer mig lidt, men hvis man stopper filmen når den starter. er helheden vidunderlig. Og mht cgi. så har han med vilje lavet blod animationen så overdrevet. Han ville ikke have det til at ligne ægte blod. Så bemærk hvordan den lige hænger et par nano sekunder ekstra i luften=)
-----------------------------------
The pen is mightier than the sword...mostly.
Gravatar

#10 filmz-yoshimura 21 år siden

I mine øjne er dansescenen i slutningen med til at understrege, at hele historien blot er et stort skuespil - bemærk, at flere af de personer, der er døde i filmens løb, optræder under dansescenen. Det er med til at pille alvoren ud af filmen (det er jo ikke en seriøs film i egentlig forstand) ligesom de mange komiske indslag i filmens løb. Kitano er en spasmager, intet mindre.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: