Gravatar

#11 martin_v 17 år siden

Hvide børn i døren til soveværelset??? Damn.

Det gik sgu lidt i sig selv. Tv´et slukkede on and off i en uges tid, og så stoppede det. Det stoppede sjovt nok samtidig med at min nabo flyttede.

Nu er min mikrobølgeovn dog begyndt at hviske latinske limericks...
Gravatar

#12 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Heh, det minder mig om Tobe Hoopers "Poltergeist" (altså filmen), hvor de to naboer konstant generer hinanden, fordi de har samme fjernbetjening :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#13 tiny 17 år siden

Her på min arbejdsplads tror jeg også, det spøger. Lyset blinker i hvert fald på det ene toilet (ligesom i Riget...)

Eller måske er det bare, fordi der går håndværkere rundt og tænder for boremaskiner hele tiden....
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#14 davenport 17 år siden

Nej, det mest naturlige er nok spøgelser. Håndværkere ser man sku aldrig!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#15 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Pjat, håndværkere eksisterer slet ikke. Det er bare gammel overtro.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#16 tiny 17 år siden

# 14 - 15

Lol - hvis man bare også kunne slippe for at høre dem... Jeg har i hvert fald flere gange haft lyst til at råbe: "Vi vil ha' wienerbrød..."
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.

Skriv ny kommentar: