Gravatar

#11 filmz-Bruce 15 år siden

#10 Det er vist en Onkyo!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12 mvejen 15 år siden

Jeg vil lige nævne at jeg selv har handlet ved Medieness i sin tid og har haft kontakt med dem vedr. spørgsmål omkring reklamation. Du skal i den anledning være opmærksom på at de er utroligt dårlige til at forstå engelsk dernede, så hvis de ikke svarer dig bør du nok overveje at få skrevet en e-mail på tysk til dem.
Gravatar

#13 Bony 15 år siden

#12 - De har svaret. De svarede allerede i morges. Og det nye sted, Digitalo.de har også svaret. Skrev en mail til dem i middags og fik allerede svar ved 18 tiden. Så jeg tror de generelt, forhåbentligt?, er blevet bedre til det med at svare ikke-tysk talende kunder hurtigt. De har fundet ud af at der er et marked for udlændinge. :)

Mailen fra Digitalo.de var dog nedslående. Der var åbenbart gået noget galt med betalingskortet ved dette sted også. Så nu ved jeg ikke rigtigt hvad der skal ske.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#14 Bony 15 år siden

Her er et uddrag af den mail de sendte mig.

Dear customer, We thank you for your order.
Unfortunately, we cannot approve your chosen payement by credit card due to the denial of your claim by our credit card service provider. We have no influence on this decision. Credit can be refused for various reasons and unfortunately we have no control over this nor have we any jurisdiction in this respect. Under the Data Protection Act we are unable to gain access to your files as this information is strictly between the credit card company and the customer. We are unable to explain why this happened.

Anyhow, we would like to offer you the following alternatives for your payment:
Payment in advance
Cash on delivery

Because the order is definitely linked to payment by credit card there is no point in keeping it up as it is, so we are very sorry to have to cancel it.


Jeg tror ikke rigtigt jeg forstår hvad der egentligt er gået galt. Der har ikke været problemer med internet-handler foretaget med dette kort før - heller ikke fra Tyskland.

Er der nogen der har en idé om hvad der er gået galt?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#15 Highland Park 15 år siden

bruce (4) skrev:
De har en "Mein Kampf" knap.
Smart!


Bony kan du ikke bare få de flinke mennesker hos medianess.de til at oprette ordren manuelt, som de tilbød? Så sparer du ekstraudgifterne og får sikkert en fin service. Du kan jo forhøre dig om, hvor lang tid den vil være om at nå frem. Måske kan det gå hurtigere end ventet.

bony (9) skrev:
Ja, tak. Det kender jeg udemærket, det med det farvespil. Jeg gik engang med til at hun måtte bestemme indretningen af soveværelset og jeg af stuen. Det resulterede i at jeg måtte stå og male væggene lyserøde(!). "I felt like a princess!"

Den farve er hun heldigvis blevet træt af igen, så når jeg er færdig med at bruge penge på nyt legetøj, så kan vi snakke om at skifte farven i soveværelset! :)

P.S. Heldigvis er hendes yndlingsfarve ikke lyserød. En Onkyo 606 i lyserød tror jeg også ville give mareridt!

Jeg prøver lige igen: du har noget på hovedet... :P
(Og hvis det er en Onkyo er den dæleme blevet leveret hurtigt!)

Hvorfor i alverden gik du med til at male væggene lyserøde?!
Det må da være en klokkeklar garant for mareridt! Lyserød Onkyo eller ej!

Jeg er målløs...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16 Bony 15 år siden

Bony kan du ikke bare få de flinke mennesker hos medianess.de til at oprette ordren manuelt, som de tilbød? Så sparer du ekstraudgifterne og får sikkert en fin service. Du kan jo forhøre dig om, hvor lang tid den vil være om at nå frem. Måske kan det gå hurtigere end ventet.


Jeg gad ikke bøvlet så smed ekstra penge efter en dansk forhandler. Så må vi se om det kommer mig til gode i sidste ende. *banker under bordet*

Jeg prøver lige igen: du har noget på hovedet... :P


Ja, der sidder den godt og den er dæme' da' dæjlig! Det er fremprovokeret af lidt for mange gennemspilninger af "Brokeback Mountain". Hahaha.. Eller noget. ;)
Okay, ÉN fødselsdagsfest, ÉT billede og så er man dømt som den lyserøde hævner. Hatten står desuden rigtig godt til min druk-røde næse jeg havde taget med den aften! :)

Hvorfor i alverden gik du med til at male væggene lyserøde?!
Det må da være en klokkeklar garant for mareridt! Lyserød Onkyo eller ej!

Jeg er målløs...


Så så, du kender det. Kvinderne har det der rimer på missen, så de har magten. Længere er den ikke min ven. Jeg er sgu da også ligeglad med hvordan soveværelset ser ud så længe stuen er som jeg vil ha' den? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#17 Highland Park 15 år siden

bony (16) skrev:
Jeg gad ikke bøvlet så smed ekstra penge efter en dansk forhandler. Så må vi se om det kommer mig til gode i sidste ende. *banker under bordet*

Okay, pøj pøj med den forhandler så. ;)


bony (16) skrev:
Det er fremprovokeret af lidt for mange gennemspilninger af "Brokeback Mountain". Hahaha.. Eller noget. ;)

Øhm...

bony (16) skrev:
Så så, du kender det. Kvinderne har det der rimer på missen, så de har magten.

Bissen?
(Den som de skruer på og af efter forgodtbefindende.)

bony (16) skrev:
Jeg er sgu da også ligeglad med hvordan soveværelset ser ud så længe stuen er som jeg vil ha' den? :)

Og når du åbner øjnene om morgenen?
Bliver du aldrig bange for, at du er havnet i Brokeback Hell? ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#18 Highland Park 15 år siden

Jeg er sgu da også ligeglad med hvordan soveværelset ser ud så længe stuen er som jeg vil ha' den? :)

God pointe.
Beklager den lange vej til anerkendelse. Alt hvad jeg ser er lyserødt.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#19 Bony 15 år siden

Nu synes jeg en lille update er på sin plads.

Efter at have snorklet mig rundt i e-handel rundt omkring i Europa, måtte jeg give op og acceptere en merpris for at bestille fra Danmark af. Det billigste sted i Danmark viste dog ikke lagerstatus på deres side og gik derfra ud fra at den måtte være på lager. Det var den ikke og det viste sig imidlertid at det eneste sted i Danmark der havde den på lager, var til en pris på 5800,-. Og så tror da fanden hvorfor de overhovedet har den på lager og ikke på vej til en kunde.

Nå, det fjerde sted jeg havde bestilt fra, den danske forhandler, havde som sagt pludselig en leveringstid på 14+ dage, hvilket jeg ikke var interesseret i. Jeg afbestilte og har nu netop kørt en manuel ordre hos Medianess.de, som Highland Park også foreslog, og må indrømme at mine tvivl er gjort til skamme på nuværende tidspunkt.

Jeg har modtaget den bedste service i mands minde, ekstrem hurtig mail-korrespondance med max 45 minutter mellem hver mail, hjælpsomme medarbejdere omkring både overførslen via min bank til udenlandsk bank. Alt var klappet og klart og jeg skulle mere eller mindre bare bestemme farven, så ville de ordne resten. Fik endda tilsendt en bestillings bekræftelse som det første. Ganske rart eftersom jeg har set på nettet at dette ikke er normal kotume med handler fra Tyskland.

Det er nu ordnet, pengene bliver sendt afsted i morgen og de har allerede sendt varen afsted. Det er sjældent at jeg har held med udenlandske varebestillinger, men nu ser det ud til at have gået godt.

På nuværende tidspunkt får Medianess.de en klar anbefaling med på vejen herfra.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#20 filmz-Bruce 15 år siden

3000,- mod 5.800. Det er godt nok en "hamper" pris man tager i Danmark!!! Jeg har også bestemt mig for at købe i enten Tyskland eller Sverige næste gang.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: