Aight. Husk at du skal bruge en omformer, hvis det er en japansk konsol... hvis den er fra Hong-Kong, skal du som sagt ikke. (Man kan bare bestille begge konsoller fra Renchi)
Jeg sikker på der er en logisk grund til at Bruce's PS3 virker. :-)
Som du kan se her, er der forskel på konsoller fra Japan og fra Hong-Kong. Om 110V udgaven så rent faktisk virker i DK, skal jeg ikke kunne sige. Men jeg ved med sikkerhed at 220V udgaven virker.
Ja, selvfølgelig er der en logisk grund til det. :)
Men så vidt jeg ved, har han ikke gjort andet end at smidt et andet kabel på, i stedet for det der fulgte med. Jeg husker nemlig at vi talte om det i en anden sammenhæng.
#39 Der fulgte forskellige kabler med. Et til dansk, til britisk og til USA. Så jeg tog det danske og smed i. Det virker problemfrit. Det er en universalstrømforsyning, ihvertfald i "den gamle" 80GB model.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#31 Corgan 16 år siden
#30:
Man skal bare smide et almindelig dansk pc strøm-kabel i konsollen, hvis den kommer fra Hong-Kong.
#32 MouseMickey 16 år siden
Men mange tak for hjælpen tror sku det bliver sådan en fra Renchi :)
#33 Corgan 16 år siden
#32:
Aight. Husk at du skal bruge en omformer, hvis det er en japansk konsol... hvis den er fra Hong-Kong, skal du som sagt ikke. (Man kan bare bestille begge konsoller fra Renchi)
#34 filmz-Bruce 16 år siden
#35 MouseMickey 16 år siden
#36 Corgan 16 år siden
#34:
Nope. De kører forskellig Volt. 110V og 220V.
#37 filmz-Kadann 16 år siden
Så burde bruce' jo ikke virke i Danmark, hvis det er tilfældet, da hans jo er en amerikansk, men det er måske kun sådan i Asien?
#38 Corgan 16 år siden
#37:
Jeg sikker på der er en logisk grund til at Bruce's PS3 virker. :-)
Som du kan se her, er der forskel på konsoller fra Japan og fra Hong-Kong. Om 110V udgaven så rent faktisk virker i DK, skal jeg ikke kunne sige. Men jeg ved med sikkerhed at 220V udgaven virker.
#39 filmz-Kadann 16 år siden
Ja, selvfølgelig er der en logisk grund til det. :)
Men så vidt jeg ved, har han ikke gjort andet end at smidt et andet kabel på, i stedet for det der fulgte med. Jeg husker nemlig at vi talte om det i en anden sammenhæng.
#40 filmz-Bruce 16 år siden