Jeg er på jagt efter et nice digital videokamera. Dog ved jeg ikke helt hvilke specifikationer, der er vigtige at kigge efter. Det er et helvede at finde rundt i om det er smart at købe med harddisk, mini-dvd, DV osv. Nogle herinde der har meget forstand på det? Eller måske bare et link til en guide med det nødvendige info?
På forhånd tak :)
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
Glem de dersens miniDV - det er virkelig kun til feriebrug :) Kan ikke forestille mig at det bliver lagret i AVI, men sikkert i Mpeg2 så man kan se det på sin DVD-afspiller, og så er det ikke til at redigere i. Det bliver i hvert fald ikke ligeså godt som hvis det havde været AVI.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#1 filmz-canner 17 år siden
Jeg er på jagt efter et nice digital videokamera. Dog ved jeg ikke helt hvilke specifikationer, der er vigtige at kigge efter. Det er et helvede at finde rundt i om det er smart at købe med harddisk, mini-dvd, DV osv.
Nogle herinde der har meget forstand på det? Eller måske bare et link til en guide med det nødvendige info?
På forhånd tak :)
#2 Bony 17 år siden
#3 filmz-canner 17 år siden
men det skal ikke være af dårlig kvalitet, jeg vil gerne kunne optage lidt kortfilm for sjov..
#4 filmz-vassago 17 år siden
#5 filmz-canner 17 år siden
#6 filmz-vassago 17 år siden
#7 filmz-canner 17 år siden
#8 gi-jones 17 år siden
#9 filmz-vassago 17 år siden
#10 gi-jones 17 år siden