Vi har investeret i en lækkert Samsung fladskærm. Men da vi smed Veronica Mars reg. 1 i DVD afspilleren var det irriterende striber på billedet. Manden ringede til Laserdisken (hvor vi har købt DVD afspilleren) der sagde at det skyldtes at fladskærme ikke er kodet til reg 1 film NTSC(?) formatet.
Kan det passe???
Hvad gør I andre?
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Mig bekendt, er fladskærme udover problemet med NTSC/PAL, da de er bygget op på en helt anden måde og jeg kan ikke se nogen som helst forskel på mine NTSC- og PAL-DVD'er på mit TV og har ikke set det på andre fladskærme - jeg kunne dog se en smule forskel på mit gamle billedrørsfjernsyn.
#1 Winniepooh 17 år siden
Kan det passe???
Hvad gør I andre?
#2 filmz-Kadann 17 år siden
Mig bekendt, er fladskærme udover problemet med NTSC/PAL, da de er bygget op på en helt anden måde og jeg kan ikke se nogen som helst forskel på mine NTSC- og PAL-DVD'er på mit TV og har ikke set det på andre fladskærme - jeg kunne dog se en smule forskel på mit gamle billedrørsfjernsyn.
#3 DarkLight 17 år siden
#4 Bony 17 år siden
#5 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#6 DarkLight 17 år siden
#7 Winniepooh 17 år siden
Jeg ved vi har sådan et hundedyrt meget fancy startkabel. Der skulle være rigtig godt...
#8 filmz-bullettooth 17 år siden
#9 Bony 17 år siden
Jeg tror også der ville være lidt flimmer på kassen, hvis billede og lyd blev ført igennem et par startkabler! :D
#10 Winniepooh 17 år siden
Scartkabel så....