Gravatar

#11 filmz-vassago 17 år siden

Har i prøvet at pille alt andet fra TV'et (hvis I f.eks også har sat en VHS-afspiller til), og har I prøvet med en anden DVD-afspiller?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#12 El vez 17 år siden

Det lyder som om det også kunne være i dvd-afspilleren problemet ligger, ellers ville evt. flimmer vel også dukke op med R2 skiver.

- Har din afspiller adspillet R1 skiver før?
- Har din afspiller PAL/NTSC omskifter i menuen? (det har min - man kan godt se filmen uanset indstillingen, men der er en væsentlig kvalitetsforskel at spore når man benytter den rigtige indstilling).

Hvis det ikke er afspilleren, lyder det som en defekt i fjernsynet mht at afspille NTSC format. Det lyder helt hen i vejret at det ikke skulle understøtte NTSC.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#13 filmz-kain 17 år siden

Hvor kan det være, at Samsung på deres hjemmeside - under specifikationerne for de enkelte LCD-tv skriver, at tv-formatet er PAL - kun PAL?

Hvis man f.eks. trykker på M86-serien, så står der ikke både NTSC og PAL - har det noget at sige?

http://www.samsung.com/dk/products/tv/lcdtv/index....

Skal selv til at købe et Samsung, men hvis de kun kan afspille PAL, så må jeg kigge andet steds...
Gravatar

#14 Winniepooh 17 år siden

# 12 Afspilleren er kodefri fra Laserdisken og har afspillet 100 vis af kode 1 dvd´er tidl.

# 13 Det er en R89. Vi har købt. Og jeg har kigget på dit link, der står kun PAL. Havde slet ikke overvejet at det kunne være et issue. Men vi skal da helt klart tænke os godt om når vi engang skal have Fladskærm til stuen...
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#15 Yoda 17 år siden

Kan du ikke lige poste, når du finder ud af, hvad der forårsager striberne? Om det er DVD-afspilleren eller Samsung-tv'et!

Er selv i gang med at skulle købe et Samsung, så jeg vil da håbe, at man kan afspille reg.1 på dem uden problemer...
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: