#44 snakker du Multiplayer eller SIngleplayer fordi svaret er det samme 8-)
Singleplayer bliver mindrer end GTA San Andreas, eftersom det er "kun" liberty City, men det er så meget mere detaljeret, med alt!
Multiplayer er Hele Liberty City eller et afgrænset område, dette sku du efter sigende selv ku bestemme, så nej man skal nok ikke være to i en omgang Deathmatch i hele byen, så går der sku nok lidt tid før man fidner hinanden hehe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41 DarkLight 16 år siden
#42 ks 16 år siden
#43 elwood 16 år siden
I GTA Iv trailer nr. 4 ses det hvor ham manden bliver skudt og ryger ned af trapperne.
læs om det her
#42 Head up display (groft sagt de ikoner man ser som er interfacet)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#44 Bony 16 år siden
#45 elwood 16 år siden
Singleplayer bliver mindrer end GTA San Andreas, eftersom det er "kun" liberty City, men det er så meget mere detaljeret, med alt!
Multiplayer er Hele Liberty City eller et afgrænset område, dette sku du efter sigende selv ku bestemme, så nej man skal nok ikke være to i en omgang Deathmatch i hele byen, så går der sku nok lidt tid før man fidner hinanden hehe 8-)
#46 Bony 16 år siden
#47 elwood 16 år siden
jeg tror det er lettest og sætte dig igang på den her måde 8-)
GTA IV Movies
#48 Bony 16 år siden
Første gang jeg har preorderet et spil. Set trailers etc etc. Jeg er fanget i en lille fanboys krop! Arrgghh!
;)
#49 elwood 16 år siden
[url= her lille video[/url]
Ser lidt mere gameplay agtig ud, den har hvertfald en del fede detaljer synes jeg.
#50 Bony 16 år siden