Gravatar

#11 Bony 16 år siden

Er styringen stadig 3. persons?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#12 elwood 16 år siden

#11 yep'er

men sigtning foregår vidst med et over the shoulder agtigt syn ala Gears of War så vidt jeg ved.

3. person giver os mulighed for at opleve den fantastiske Euphoria, damm jeg kan ikke vente til at Smide Niko rundt, og se hvo'en han løber, falder osv.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 ks 16 år siden

Kører de med auto-aim eller foretager man "sigtning" på samme måde som i fx Uncharted?
Gravatar

#14 elwood 16 år siden

#13 De køre med

Free Aim og Auto lockon, dette styre du ved at holde Aim knappen inde endten delvis for free aim, og helt inde for target lock, taget fra 360 udgaven, jeg regner med PS3 udgaven fungere på samme måde.

Dette er den eneste ting jeg er lidt mistænksom overfor, men jeg skal nok først prøve spillet før jeg kan bedømme det, det er bare ide'en med at holde triggeren halvvejs inde jeg finder lidt spøjs.

Se evt. her
Gravatar

#15 DarkLight 16 år siden

#14, helt enig. Det bliver sikkert noget problematisk i kampens hede, men vi må jo næsten vente og se :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16 elwood 16 år siden

#15 hehe kommer til at tænke på MGS3 Snake Eater hvor man jo ku tage fjenden til fange i et greb, ved at trykke lidt ned på knappen, og hvis man trykkede den hel ned skar man halsen over på dem, god Damm jeg skar mange halse over not on purpose.

GTA IV nyt Rockstar Social Club registreing er flyttet tl Torsdag, og altså ikke i dag.

13
Gravatar

#17 ks 16 år siden

Jeg er med på, at vi er i en ny generation nu til dags. Men.. Jeg har lige gennemført Black på XBOX'en og må alligevel lige give det lidt credit for sin meget gennemførte "stor pik og håret tilbage" drengerøvsiscencesættelse af en FPS. Det er faktisk første gang jeg på en konsol virkelig har været fascineret af en FPS, og selvom Black har mange mangler i gameplayet, så opvejes det solidt af dens kompromisløse stil.

Alt er destruktivt i spillet, og fyrer man nok kugler af i en skudscene, så mærker man også, hvordan man langsomt, men stødt, smadrer bygninger, dækninger osv omkring en.

Summa summarum.. Kan nogle huske nyheder om, hvorvidt Criterion Games planlægger en 2'er på de nye konsoller? :)
Gravatar

#18 ks 16 år siden

... Og derfor bør vi kun have en konsoltråd :)
Gravatar

#19 DarkLight 16 år siden

:D Alle klager bedes henvendes til bony ;)

Eller vent 14 dage, så laver vi en firing squad i GTA :P
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#20 elwood 16 år siden

#19 I'll be the one with the RPG, gotta be sure to hit my target 8-)

Skriv ny kommentar: