Gravatar

#1 elwood 16 år siden

Der er opstået en frygt for a GTA IV vil oversvømme Konsol tråden, så derfor oprettes denne tråd, hvor vi kan gå amok med GTA IV news, og arrangering af evt. filmz MP kampe.

Jeg påtager mig dog retten til at refere til den her tråd i ny og næ, i konsol tråden 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 Bony 16 år siden

JAAAAAAAAAAAA! :P

Tak Elwood.. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3 elwood 16 år siden

En lille rminder igen fra imorgen af vil man ku tilmelde sig Rockstars Social Club for PS3 og 360 ejer, her vil man ku se stats for alt muligt i Liberty City, såsom crime Rate (den skal nok hurtigt stige, mest benyttede våben osv.

Der er også en præmie til de første 10 der genneføre GTA Iv 100% (hvem i al verden vil skynde sig igennem dette her spil?)

Gravatar

#4 DarkLight 16 år siden

Hvilke side skal man melde sig ind på?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 elwood 16 år siden

#4 jeg gætter på Her

8-)

men som sagt først fra imorgen af.
Gravatar

#6 filmz-Kragmose 16 år siden

Årrrh GTA IV, det er lige før jeg glæder mig mere til det spil end nogen film i år!
Arh okay, TDK tar måske den pris ;)

Genspillede lige San Andreas for nylig, og hold kæft hvor er det godt. Og siden IV ser ud til være bedre på næsten alle måder, ja så bliver det vel ikke nærmere perfekt :D

Filmz MP kampe, bring it on! Kan være vi kan rekonstruere diverse filmscener i spillet ;)
Gravatar

#7 filmz-mrhands 16 år siden

PC PC PC PC PC PC PC PC

:P
Gravatar

#8 filmz-Kragmose 16 år siden

#7 Ja da, det ville mit GeForce 3000 og mine 1½ gb RAM blive rigtig glade for
:P
Gravatar

#9 filmz-Kragmose 16 år siden

Elwood, jeg læste i øvrigt lige det der 10/10 review, du postede i en anden tråd, godt igennem, hvor de også skriver lidt om det der stat-system
Den tracker endda ens favorit bilfarve! Det er sgu lidt skræmmende :D
Gravatar

#10 elwood 16 år siden

#9 hehe yep, og jeg kan godt li ide'en med at der fremover vil komme små udfordringer op til spillerne, som man så kan kappes om at slå 8-)

#6 i OXM reviewet nævner de kort at der sku være en Heist ligende mission ala. Heat (som sku få missionen i Kane and Lynch til at ligne en sommerfilm, der var nu heller ik noget særligt over det Heist i et allerede dårligt spil)

Og French Connection blev også nævnt.

Well jeg har kun en film fra start af jeg vil recreate The Blues Brothers Epic Car chase 8-)

Skriv ny kommentar: