har os spillet lidt her til aften der var det også bedre.. Det er værst med Cops and Crooks fordi spillene er så korte så føles ventetiden også meget længere
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Jeg må indrømme at jeg er kørt lidt død i spillet. Det er som om at det ikke rigtigt fanger mere. Onlinedelen har jeg slet ikke prøvet da det endnu ikke er lykkedes mig overhovedet at komme ind i et spil. Jeg er ikke overbevist. Spilanmeldere rundt omkring har efter min mening været ALT for venlige overfor Rockstar, hvad angår karakterer givet til spillet. Det fortjener ikke en topkarakter!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#84 Jeg er enig med dig.. Forstår hellere ikke de fuldstændig ukritiske anmeldelser der har været af spillet. Men jeg synes stadig det er et godt spil.. det er bare ikke genialt.. så ender nok med at game COD4 alligevel
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
#81 McPeter 16 år siden
#82 McPeter 16 år siden
#83 MouseMickey 16 år siden
#84 Bony 16 år siden
#85 MouseMickey 16 år siden
#86 Bony 16 år siden
Jeg er også steget igen igen og er startet forfra igen igen. P 5, Lv. 20. ;)
Det er jo bare pisse underholdende. :D
#87 MouseMickey 16 år siden
#88 elwood 16 år siden
8-)
J/K
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#89 Bony 16 år siden
#88 - Sorry Elwood. Det kan jo heller ikke være GTA det hele. ;)
#90 DarkLight 16 år siden