Til folk der sender MP invites til mig, hehe, jeg vil ærgve mig over og ha byen låst op fra start af i MP, så jeg tror jeg holder ud indtil jeg har adgang til byen.
8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nu har jeg spillet hele dagen efterhånden, og er desværre efterhånden kommet frem til den konklusion, at dette altså bestemt ikke er så fantastisk som hypen ville have mig til at tro. Rigtig godt spil, ingen tvivl om det.
Meeeeen, jeg synes nu virkelig gameplayet kan være MEGET frustrerende til tider, og her tænker jeg specielt på bilerne. De er fine så længe man bare cruiser lidt rundt, men ligeså snart man skal fange nogen eller lignende, så er det FANDME en frustrerende proces at holde kontrollen over bilen og samtidig have lidt fart i hjulene. Derudover er jeg heller ikke helt tilfreds med den generelle styring, men det er ikke helt så frustrerende - trods alt. Men de biler, for "#(&!
#12, hørt hørt :) Mange siger at det bare kræver nogle timers træning før man kan tage svingene perfekt i høj fart, men det er altså ikke lige min erfaring :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Karen Chu fra 1up, har oversat Brucie's tatoveringer, så man kan læse lidt mere om Rockstars sans for detaljer.
rucie, in all of his Chilean bull shark testosterone glory, has several kanji tattoos. Good thing I'm fluent in Mandarin so I can share this gem with you!
Brucie's an out-there character and Rockstar took the extra effort to really flesh him out by paying attention to his detailed tattoos.
On his chest: "I/myself/me" On his left arm: "two hits six" Cantonese slang for useless/unimportant person (thanks Alice for confirming since my Cantonese is rusty) On his right arm: Mandarin expression for "differentiating love and hate", or the ability to tell love from hate On his back: "transvestite" (note I'm not saying "transgender" since that has no negative connotation associated with it). It's an even uglier word in Mandarin than it is in English. It literally means "Monster/Banshee person." Oh, China.
Hvis man ikke har stødt på ham endnu, så har man det til gode, han er overgearet, Hyper, men for satan hvor er han en munter karakter efter min mening.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 - og det forværres kun af, at 50% af missionerne involverer en eller anden form for car-chase.
Jeg ved ikke hvor langt I andre er nået, men den scene med bikerbanden havde mig op at stå op til flere gange og bande af fjernsynet, fordi den #/%"#)/ motorcykel var så forbandet svær at styre i høj fart.
Den volde heller ikke mig de store problemer, jeg skal altså indrømme jeg synes bilernes styring er mægtig, jeg elsker den måde som de opføre sig på i regnvejr, men jeg er normal også en del mere tilgivene over for bilstyring end de fleste.
Jeg ville ik ha ku li det hvis man ku lave de der præcise 90 graders sving med 120 km/t som i de gamle GTA.
Ikke dermed sagt det heller ik var sjovt også.
Jeg er lige netop igang med Brucies missioner (good I love that Guy) efter at Obs! læs ikke spoiler Major Plot point! har og gøre med Faustin.
Dimitri Forrådte mig, og jeg mødte en gammel bekendt fra fortiden
#11 elwood 16 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12 ks 16 år siden
Nu har jeg spillet hele dagen efterhånden, og er desværre efterhånden kommet frem til den konklusion, at dette altså bestemt ikke er så fantastisk som hypen ville have mig til at tro. Rigtig godt spil, ingen tvivl om det.
Meeeeen, jeg synes nu virkelig gameplayet kan være MEGET frustrerende til tider, og her tænker jeg specielt på bilerne. De er fine så længe man bare cruiser lidt rundt, men ligeså snart man skal fange nogen eller lignende, så er det FANDME en frustrerende proces at holde kontrollen over bilen og samtidig have lidt fart i hjulene. Derudover er jeg heller ikke helt tilfreds med den generelle styring, men det er ikke helt så frustrerende - trods alt. Men de biler, for "#(&!
#13 DarkLight 16 år siden
#14 elwood 16 år siden
Hehe stemmen bag folkene ser aldrig ud som man havde troet 8-)
#15 elwood 16 år siden
rucie, in all of his Chilean bull shark testosterone glory, has several kanji tattoos. Good thing I'm fluent in Mandarin so I can share this gem with you!
Brucie's an out-there character and Rockstar took the extra effort to really flesh him out by paying attention to his detailed tattoos.
On his chest: "I/myself/me"
On his left arm: "two hits six" Cantonese slang for useless/unimportant person (thanks Alice for confirming since my Cantonese is rusty)
On his right arm: Mandarin expression for "differentiating love and hate", or the ability to tell love from hate
On his back: "transvestite" (note I'm not saying "transgender" since that has no negative connotation associated with it). It's an even uglier word in Mandarin than it is in English. It literally means "Monster/Banshee person." Oh, China.
Hvis man ikke har stødt på ham endnu, så har man det til gode, han er overgearet, Hyper, men for satan hvor er han en munter karakter efter min mening.
#16 ks 16 år siden
Jeg ved ikke hvor langt I andre er nået, men den scene med bikerbanden havde mig op at stå op til flere gange og bande af fjernsynet, fordi den #/%"#)/ motorcykel var så forbandet svær at styre i høj fart.
#17 dyg 16 år siden
Jeg har selv lige gennemført den mission, hvilket jeg ikke havde de store problemer med.
#18 elwood 16 år siden
Jeg ville ik ha ku li det hvis man ku lave de der præcise 90 graders sving med 120 km/t som i de gamle GTA.
Ikke dermed sagt det heller ik var sjovt også.
Jeg er lige netop igang med Brucies missioner (good I love that Guy) efter at Obs! læs ikke spoiler Major Plot point! har og gøre med Faustin.
#19 DarkLight 16 år siden
#20 Morbid 16 år siden
21 timers playtime og 60% completion landede jeg på.
'Key To The City' here i come.