Jeg ved ikke om jeg har misforstået noget med selve online-delen.. men jeg synes det er utrolig besværligt at finde et spil. Hvis man vælger at forlade et spil ryger man helt tilbage til singelplayer delen.. Findes der ikke nemmere måde at joine et nyt spil på?
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Er færdig med SP delen... i hver fald historien... Men jeg forstår ikke helt at folk klapper så meget i hænderne over multiplayerdelen.. Synes simpelthen det er så besværligt at finde et spil..
F.eks cops and crooks er rigtig fedt! Men det tager ca 2-5 min at spille de 2 runder og jeg skal nogle gange vente 10 min på at finde et spil så er det altså bare ikke det værd..
I Call of duty 4 fungere multiplayer delen imo meget bedre..
Men jeg spiller også på PS3 har hørt at Xbox's online del skulle være en del bedre. Men er jeg virkelig den eneste som synes at multiplayerdelen i GTA til tider er noget juks?
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
#77 - Jeg må indrømme, at jeg faktisk slet ikke har forsøgt mig med multiplayeren overhovedet endnu. Hvordan fungerer systemet med at joine en server, og hvad er grunden til, at det tilsyneladende tager så lang tid?
#79 Det er ikke altid der er nok spillere og så kan den nogle gange stå i flere minutter uden at der kommer nye spillere til.. Det er hellere ikke hvergang det sker! Men når det gør er det utroligt frustrerene at skulle sidde og vente og det er ikke altid det hjælper at joine et nyt spil..
#71 ks 16 år siden
http://ps3.ign.com/articles/872/872121p1.html?RSSw...
#72 MouseMickey 16 år siden
#73 McPeter 16 år siden
FUUUCK hvor er følelsen af at nakke en anden med en RPG bare vild.
Og den sort/hvid slowmotion effekt når man selv dør og bliver trukket hen ad vejen af en bil er bare så vildt at man næsten opsøger at blive dræbt...
Var dog ikke så mange af jer online, men prøver nok noget mere i løbet af weekenden. :-)
#74 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#75 McPeter 16 år siden
Men ok - kunne jo også vente med SP delen til jeg engang får mit HD tv så jeg rigtigt kan nyde det...
#76 ks 16 år siden
#77 MouseMickey 16 år siden
F.eks cops and crooks er rigtig fedt! Men det tager ca 2-5 min at spille de 2 runder og jeg skal nogle gange vente 10 min på at finde et spil så er det altså bare ikke det værd..
I Call of duty 4 fungere multiplayer delen imo meget bedre..
Men jeg spiller også på PS3 har hørt at Xbox's online del skulle være en del bedre. Men er jeg virkelig den eneste som synes at multiplayerdelen i GTA til tider er noget juks?
#78 McPeter 16 år siden
#79 ks 16 år siden
#80 MouseMickey 16 år siden
#78 har du slet ingen problemer?