Gravatar

#91 filmz-vassago 16 år siden

Det er typisk en 3-5.000kr at spare på køb via nettet i Tyskland eller UK. Panasonic har typisk en dealerliste på deres hjemmeside - den må man regne med holder.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#92 filmz-CAADK 16 år siden

Så har jeg købt mit PZ85. Hvad for et HDMI kabel skal jeg købe? Og hvilke indstillinger skal min PS3 have, for at billedet ser optimalt ud på mit PZ85?
Alfred: Know your limits, Master Wayne
Bruce: Batman has no limits
Gravatar

#93 dyg 16 år siden

#92 - Hvor langt skal det være? Hvis det kun er 1-2 meter langt, så køb bare et discount kabel.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#94 filmz-CAADK 16 år siden

Vil self gerne have et kabel med lidt længde, så min PS3 og TV kan stå på forskellige måder. Er det en myte at der er HDMI kabler der er bedre end andre?
Gravatar

#95 dyg 16 år siden

Ja og nej. Hvis det er korte kabler, så er der ingen forskel, men hvis det er længere kabler vi snakker om, så skal man tage at investere i noget ordentligt, såsom Supra kabler (men så får man også lov til at betale for dem). Jeg har selv købt kabler ved AV Connection uden problemer.
Gravatar

#96 filmz-CAADK 16 år siden

Cool, tror bare jeg holder mig til de korte kabler, indtil videre. Vidste virkelig ikke at man kan få dem for en 50'er. Troede de var langt dyrere.
Gravatar

#97 dyg 16 år siden

Jeg bruger selv et rocker-billigt kabel fra Harald Nyborg mellem HTPC og AVR. Der har endnu ikke været problemer på den front.
Gravatar

#98 filmz-CAADK 16 år siden

OK, så skal jeg da også bare have sådan et. Hvad med hensyn til mine PS3 indstillinger? Hvad skal de forskellige ting stå på? Opscalering osv.
Gravatar

#99 McPeter 16 år siden

#92 - hvor købte du dit PZ85 og til hvilken pris? Købte du det i Tyskland og hvordan foregik det?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#100 filmz-CAADK 16 år siden

Hvis du ser tidligere i tråden, er alt du skal bruge, jeg har nemlig snakket løbende med Bruce i denne tråd omkring forskellige detaljer. Min PZ85 er købt hos Elektroshop Wagner, som Bruce linker til i #63

Skriv ny kommentar: