Har også selv skrevet til Elektroshop Wagner, for har overtalt min far og min bror til at købe en PZ85'er der.
Apropos stempel skrev jeg og fik svar:
I've never heard about the stamp on guarantee card as our invoice normally serves as proof of warranty. It might be hard for us to arrange to stamp off the card as we have hundreds of orders each day. We can try and I of course can add a note to your order for my colleagues in the shipping department.
However, just in case it doesn't work you'd have to send back the guarantee card via mail so that we can put our stamp on it.
If you have further questions please don't hesitate to contact me.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Så de vil prøve at ordne det, men kan ikke love det? Og hvis det så ikke er ordnet, skal man sende garantien tilbage også gør de det? Forstået rigtigt?
Alfred: Know your limits, Master Wayne Bruce: Batman has no limits
Jepsen, hvis de ikke får stemplet det, så skal man sende PAN garanti kortet tilbage og så gør de det. Med mindre de fucker med mig, men jeg har et par TV på min samvittighed hos familien, så jeg tror nu selv på det gode i mennesker :) Nogle!
De kan sagtens stemple det, men det betyder ikke at du kan indlevere tv'et hos et dansk panasonic center (sådan som jeg har forstået det) - det skal så sendes til tyskland i tilfælde af komplikationer.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Jeg har læst flere steder, man skulle være tilbageholden med at købe f.eks. Panasonic-plasmaskærm i Tyskland, da man ikke kunne få den repareret i Danmark, hvis den skulle være/blive defekt.
Men for mig røg lidt af idéen med eruopæisk garanti, så jeg har nu talt med Panasonic Danmark, og beskeden er følgende
Hvis vi køber en plasmaskærm i Tyskland, skal man sørge for at forhandleren udfylder det (pan)europæiske garantibevis, der findes i ”pakken”. Hvis det er udfyldt og firmastemplet fra leverandøren, kan man få det repareret i Danmark på et Panasonic-servicecenter (hvor man selv betaler fragten hertil). Hvis man f.eks. får købt hos en tysk forhandler, der selv har import fra f.eks. Indien, kan man ikke få den repareret i Danmark.
Så ud over fordelene ved at støtte danske forhandlere, håber jeg dette er en hjælp til de personer, der har planer om udenrigshandel.
Jeg har så bare hørt, at forhandleren der udfylder garantibeviset - skal være autoriseret/certificeret pana-dealer, f.eks dem der er nævnt på Panasonic.de.
Jeg synes også det stod nævnt i en af de mange PZ85-tråde der kom lige før april. Mener at ejeren fra KrishAV, er det John han hedder, skrev, at han kunne gøre det, da han var "ægte" dealer.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Det er spørgsmålet hvordan man kan se hvem der er ægte pana-dealer. Siden kan jo sagtens hævde at de er, selvom de ikke er sikre. Er der stor prisforskel på at købe PZ85 i DK, eller andre steder, der helt sikkert er ægte panasonic forhandlere.
Alfred: Know your limits, Master Wayne Bruce: Batman has no limits
#81 filmz-Bruce 16 år siden
Apropos stempel skrev jeg og fik svar:
I've never heard about the stamp on guarantee card as our invoice normally serves as proof of warranty. It might be hard for us to arrange to stamp off the card as we have hundreds of orders each day. We can try and I of course can add a note to your order for my colleagues in the shipping department.
However, just in case it doesn't work you'd have to send back the guarantee card via mail so that we can put our stamp on it.
If you have further questions please don't hesitate to contact me.
#82 filmz-CAADK 16 år siden
Bruce: Batman has no limits
#83 filmz-Bruce 16 år siden
#84 filmz-CAADK 16 år siden
#85 filmz-vassago 16 år siden
#86 filmz-Bruce 16 år siden
Jeg har læst flere steder, man skulle være tilbageholden med at købe f.eks. Panasonic-plasmaskærm i Tyskland, da man ikke kunne få den repareret i Danmark, hvis den skulle være/blive defekt.
Men for mig røg lidt af idéen med eruopæisk garanti, så jeg har nu talt med Panasonic Danmark, og beskeden er følgende
Hvis vi køber en plasmaskærm i Tyskland, skal man sørge for at forhandleren udfylder det (pan)europæiske garantibevis, der findes i ”pakken”. Hvis det er udfyldt og firmastemplet fra leverandøren, kan man få det repareret i Danmark på et Panasonic-servicecenter (hvor man selv betaler fragten hertil). Hvis man f.eks. får købt hos en tysk forhandler, der selv har import fra f.eks. Indien, kan man ikke få den repareret i Danmark.
Så ud over fordelene ved at støtte danske forhandlere, håber jeg dette er en hjælp til de personer, der har planer om udenrigshandel.
#87 filmz-vassago 16 år siden
Jeg synes også det stod nævnt i en af de mange PZ85-tråde der kom lige før april. Mener at ejeren fra KrishAV, er det John han hedder, skrev, at han kunne gøre det, da han var "ægte" dealer.
#88 filmz-Bruce 16 år siden
#89 filmz-vassago 16 år siden
#90 filmz-CAADK 16 år siden