Gravatar

#1 AP 13 år siden

Hey hey..

Vil høre om i ikke kan anbefale en god dvd-afspiller/et godt mærke? Jeg har haft både billige og dyre, men ingen af dem holder særlig længe - dvs. dvd'erne begynder at hakke, de kan ikke åbne/lukke osv.

hjælp :-)
Gravatar

#2 MMB 13 år siden

#1

Hvorfor ikke tage springet til blu-ray? Afspillerne er ikke så meget dyrere...
Gravatar

#3 AP 13 år siden

vil gerne have en dvd-afspiller til alle de dvd'er jeg allerede har :-)
Gravatar

#4 MMB 13 år siden

Men en blu-ray afspiller kan jo også afspille DVD'er?
Gravatar

#5 AP 13 år siden

Nå for sørensen. Har slet ikke sat mig ind i blu-ray - det var nok det jeg skulle have mig så :-) men dem er der vel også en del forskellige af? noget du kan anbefale?
Gravatar

#6 MMB 13 år siden

#5

Jeg er først lige gået over til Blu-ray selv her for en uge siden, så der er mange folk, som ved mere om det emne end jeg. Jeg købte denne her: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/dvd-blu-...
Indtil videre er jeg fint tilfreds med den, da den kan, hvad jeg har behov for. Det er desuden rigtig smart, at man kan sætte sit USB-stik eller eksterne harddisk til afspilleren. Godt nok er der regionkode på, men hvis man er fræk, kan du sagtens afkode den, således, at det er muligt at afspille blu-rays og DVD'er fra alle regioner.
Gravatar

#7 AP 13 år siden

cool tak for info, den er også lidt billigere end den jeg først fik kigget på!
Gravatar

#8 MMB 13 år siden

#7

Det er også absolut den billigste blu-ray afspiller, som jeg har set. Dog synes jeg bestemt ikke den virker dårlig. Og jeg har ikke rigtig opdaget nogen mangler endnu.
Gravatar

#9 AP 13 år siden

pris og kvalitet hænger heller ikke altid sammen. Den dyreste dvdafspiller jeg anskaffede i sin tid var absolut ikke bedre end de billige..
Gravatar

#10 Babo Rises 13 år siden

Jeg har haft gode erfaringer med både Sony og Denon dvdafspillere.

Skriv ny kommentar: