Gravatar

#51 PredatorX 11 år siden

Jeg kan ikke anbefale Oppo nok.. Men ja prisen er deroppe af må man jo erkende. Og man kan også godt argumentere for at regionsfrie BD afspillere måske ikke er så nødvendige længere.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#52 Slettet Bruger [3260227353] 11 år siden

Der er ingen tvivl om, at OPPO er en herlig maskine. Man kan selvfølgelig diskutere om prisen er ok, men det kommer jo helt an på ens behov.

Jeg overvejede selv en OPPO, men valgte i stedet en forholdsvis billig LG-afspiller fra Laserdisken, der var gjort regionsfri. Grundene er, at jeg slet ikke havde behov for OPPOs features.

Jo, den er virkelig god til opskalering af dvd, men jeg regner ikke med at komme over 50-55" i BD'ens levetid og i den størrelse kan mindre gøre det. Så er den god til musik, jeps, men jeg benytter en anden afspiller til det formål og den kan afspille et utal af forskellige formater fra USB, hvilket mit tv, min PS3 og min PC (der er sluttet til tv'et) kan og en feature, jeg næsten ikke bruger.

Så det blev kogt ned til, at jeg gerne ville have en regionsfri BD-afspiller, selvom det ikke er verdens største problem at undvære sådan en, hvilket jeg faktisk gjorde fra 2007 til 2011, uden problemer og anmeldelserne af LG'en viste, at den var forholdsvis hurtig til at starte og klarede dvd'er helt ok... så blev det den.

Med hensyn til din PS3, kan du sikkert finde et utal af guides på Youtube der viser hvordan du splitter den ad, så du kan rense den. :)
Gravatar

#53 McPeter 11 år siden

Kan iøvrigt se at der allerede er en 76'er på vej - så vidt jeg lige kan se er den største forskel at den har hdmi som zone udgang, dvs. man kan se noget andet i et andet rum. Nok ikke noget jeg får brug for lige foreløbig :-)

http://www.avland.co.uk/aasp/pioneer/1220/sclx76/s...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#54 Richard Burton 11 år siden

PredatorX (49) skrev:
Det skal lige siges at Pioneer slår alle mærkerne, både i surround og stereo :) Så den kan klart anbefales.


Det vil jeg nok kalde ... "en sandhed med modifikationer" :)

Det er min oplevelse at lyd er en meget subjektiv størrelse og at receivere og højttalere har det med at "passe" til hinanden. Nogle vil have lyden farvet, ofte en "varm" lyd. Andre foretrækker lyden "neutral", nogle "basset" og andre igen ... skarp, lys, diskant. Jeg har prøvet at høre B&W højttalere på andre receivere og må tilstå, at Denon for mig giver den lyd, jeg bedst kan lide, surround mæssigt. Stereo aner jeg ikke noget om.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#55 PredatorX 11 år siden

SIR Ridley Scott (54) skrev:
Det vil jeg nok kalde ... "en sandhed med modifikationer" :)

Det er min oplevelse at lyd er en meget subjektiv størrelse og at receivere og højttalere har det med at "passe" til hinanden. Nogle vil have lyden farvet, ofte en "varm" lyd. Andre foretrækker lyden "neutral", nogle "basset" og andre igen ... skarp, lys, diskant. Jeg har prøvet at høre B&W højttalere på andre receivere og må tilstå, at Denon for mig giver den lyd, jeg bedst kan lide, surround mæssigt. Stereo aner jeg ikke noget om.


Jamen jeg er skam rørende enig! Det var en helt subjektiv udtalelse :)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#56 Richard Burton 11 år siden

Jamen så er vi enige :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#57 PredatorX 11 år siden

Så er alt jo godt igen :)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#58 Richard Burton 11 år siden

Nej!!! Koncensus er overvurderet. En god konflikt slår alt :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#59 MOVIE1000 11 år siden

Batsy. Yep det er samme anlæg som mig :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#60 PredatorX 11 år siden

SIR Ridley Scott (58) skrev:
Nej!!! Koncensus er overvurderet. En god konflikt slår alt :)


Igen er vi enige.. fandens
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: