Interessant, selvom det jo er ret uvidenskabeligt, som de selv kalder det. Hvad jeg bed mærke i, var at dem der valgte det dyre TV, var primært p.g.a. farver og kontrast, hvilket jo også burde være bedre, da det sandsynligvis er et nyere panel.
Jeps. Det er klart uvidenskabeligt, men hans konklution er korrekt (hvilket mere videnskabelige tests også siger) :) ... Du kan fysisk ikke se forskel på en 40" medmindre du er meget tæt på - tættere end man sansynligvis sidder.
Problemet består jo også til dels af at det er næsten umuligt at finde et 720p TV herhjemme - markedet er jo oversvømmet af alle 768-plagiaterne, hvilket jeg i HVERT FALD aldrig kommer til at eje. :-)
720p eller 1080p - enten eller, men ikke en mellemting med pc-opløsning... jo flere omkonverteringer man kan undgå desto bedre imo. :-)
Personligt ville jeg vælge et Full-HD anytime, ikke mindst når prisen er så lav, jeg ville også skulle bruge den til lidt PS3 og data engang imellem, og der har jeg hørt at man kan se forskel (også fra 40-50") - for mig ville det også bare være en lidt lad løsning, når filmene nu er i 1080p, det kan umuligt være bedre af downkonverte end bare at køre dem som de er, det samme med spil - tv og lign.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#29: Nej, ikke hvis man har pengene - eller for den sags skyld kan se forskel, eller at man bare gerne vil have Full-HD, og ikke bare "lillebroren" :)
Det er jo heller ikke spild af penge at have mere end syv par sokker eller syv t-shirts, selvom man kan vaske hver dag. Glæden ved at have noget teknik der bare er med på beatet er priceless... Jeg har investeret i teknik, som stort set ikke var understøttet af noget som helst før måneder senere, men glæden ved at have det var enorm :)>
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#21 Patriarch 17 år siden
http://media.ncom.dk/index.php/video/id=535
#22 filmz-Kadann 17 år siden
Interessant, selvom det jo er ret uvidenskabeligt, som de selv kalder det. Hvad jeg bed mærke i, var at dem der valgte det dyre TV, var primært p.g.a. farver og kontrast, hvilket jo også burde være bedre, da det sandsynligvis er et nyere panel.
#23 Patriarch 17 år siden
#24 filmz-Kadann 17 år siden
Jeg tvivler skam ikke på resultatet, da jeg har læst det samme i flere undersøgelser. :)
#25 McPeter 17 år siden
720p eller 1080p - enten eller, men ikke en mellemting med pc-opløsning... jo flere omkonverteringer man kan undgå desto bedre imo. :-)
#26 filmz-vassago 17 år siden
#27 filmz-michaell 17 år siden
#28 Scherlund 17 år siden
#29 Patriarch 17 år siden
Ja, men spild af penge medmindre det andre features i TV'et (fordi det evt. er nyere end alternativet) er gode.
#30 filmz-vassago 17 år siden
Det er jo heller ikke spild af penge at have mere end syv par sokker eller syv t-shirts, selvom man kan vaske hver dag. Glæden ved at have noget teknik der bare er med på beatet er priceless... Jeg har investeret i teknik, som stort set ikke var understøttet af noget som helst før måneder senere, men glæden ved at have det var enorm :)>