hvis det skulle være en af de tre..... helt klart IKKE finlux 32" er simpelthen for småt. jeg købte 37", men syntes allerede det godt kunne have været støre. Så gå efter 37"+
#2 Mit nuværende tv er 32" og det synes jeg ikke er for småt. Det kan selvfølgelig godt være fordi det er ikke er et fladskærms-tv og har en kæmpe stor røv. Ved du om finlux er et decideret dårligt mærke...?
Hvis der er nogen, der har nogle andre foreslag til et nyt tv, så må i meget gerne hjælpe til...
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
kender ikke så meget til det....mit bedste råd er ikke at købe katten i sækken. Dvs se fjernsynet med billede på inden du beslutter dig. Kvaliteten er desvære meget svingende, også selvom 2 fjernsyn på papiret burde være lige gode.Jeg ville aldrig kaste så mange penge efter noget uden at kende kvaliteten.Det er sku hardcore blind-dating. Prøv at lægge mærke til det når du står i en tv forretning næste gang hvor meget billederne variere selvom det er samme signal de får....!!Men bedøm dem ikke ud fra et tv signal, sig du vil se det med en dvd eller hd. Og ja, dit tv vil pludselig ikke fylde så meget og du finder ud af at der sgaten kunne have været plads til nogle flere tommer....
Hvis du skal bruge det udelukkende til film/tv/konsol (med andre ord; ikke pc arbejde) skal du helt sikkert holde øje med plasma tv frem for lcd. Det sætter simpelthen alt lcd totalt til vægs. Panasonic og Pioneer er imo de bedste, men kig dig omkring på blandt andet Hifi4all.dk's tv diskussioner. Find dig derefter en butik i nærheden, hvor du kan se det med egne øjne :)
Held og lykke med det.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
#6: ahh, det er vist en sandhed med modifikationer. Det kommer i den grad af hvilke TVs man sætter op imod hinanden. Jeg er lige kommet hjem fra en tur i Asien og har haft mulighed for at se stort set alle de store mærkers kommende og eksisterende modeller head to head - og at de skulle sætte LCD totalt til vægs må være den største overdrivelse jeg har hørt denne måned :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#1 filmz-michaell 17 år siden
Toshiba 37"
Karvia 37"
Finlux 32"
...hvilket et ville i vælge?
#2 filmz-bullettooth 17 år siden
#3 filmz-michaell 17 år siden
Hvis der er nogen, der har nogle andre foreslag til et nyt tv, så må i meget gerne hjælpe til...
#4 filmz-bullettooth 17 år siden
#5 filmz-michaell 17 år siden
#6 Morbid 17 år siden
Held og lykke med det.
#7 filmz-michaell 17 år siden
#8 Morbid 17 år siden
#9 filmz-vassago 17 år siden
#10 filmz-michaell 17 år siden