Selv om den "fantastiske" ide med at afbryde folks samtaler er fjernet i den endelige version (synes det var en ret sej ide IMO) så er spillet stadigvæk a sure buy for me.
Ahh så fik jeg mit AC idag, så det går jeg udfra DarkLight også gjorde, så må jeg lige starter xbox360'en op i aften for lige at se hvo'en det spiller.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har hørt rundt omkring at det sku være mere ondt end GH2, og for en som lige akkurart klarede sig igennem medium i GH2, vil man overhovedet ha en chance.
Rockband var jeg rimelig hoocked på i starten men jeg tror bare ikke jeg kan "samle" et hel band, for at ku gøre det sjovt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11 Patriarch 17 år siden
#12 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 aknot 17 år siden
#14 myggen 17 år siden
#15 elwood 17 år siden
ME 9.6 Gametrailers
Selv om den "fantastiske" ide med at afbryde folks samtaler er fjernet i den endelige version (synes det var en ret sej ide IMO) så er spillet stadigvæk a sure buy for me.
Uncharted Gametrailers 8.9
#16 elwood 17 år siden
#17 DarkLight 17 år siden
Min er så til PS3 :P
#18 elwood 17 år siden
Medmindre du har bestilt en Collectors edition.
#19 dyg 17 år siden
#20 elwood 17 år siden
Jeg har hørt rundt omkring at det sku være mere ondt end GH2, og for en som lige akkurart klarede sig igennem medium i GH2, vil man overhovedet ha en chance.
Rockband var jeg rimelig hoocked på i starten men jeg tror bare ikke jeg kan "samle" et hel band, for at ku gøre det sjovt.