Gravatar

#1 elwood 17 år siden

Gammel Tråd

Vi fortsætter legen her.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 elwood 17 år siden

Regner dog også med selv at investere i en ps3 efter nytår. om ikke andet så er det da en fin Blu-Ray afspiller. hehe en SÆRDELES fin Blu-Ray Afspiller 8-)
Gravatar

#3 filmz-NeoDk 17 år siden

Så har jeg spillet AC i lidt tid siden jeg fik spillet i torsdags, så har der først været rigtig tid til at game det nu.
Har dræbt 3 ud af de 9 personer :D
Synes faktisk det er ret fedt men det kan være det begynder at falde nu men må prøve at spille lidt mere, det er ps3 versionen jeg har.
Men nu venter Super Mario Galaxy osse og venter på jeg skal igang med det, har bare nada tid til at spille alle disse spil hehe.

Men lige en anden ting var på D3 messen og må sige ROCK BAND STYRER! :D
Gravatar

#4 elwood 17 år siden

hehe lyder godt, Serbare ud til at Rockband næsten kun er sjovt hvis man er mange, sagt på anden måde lyder ikke som om singleplayer har haft hel så meget prioritet, udfra det jeg læser, men det kun hvad jeg tror.

SMG er fantastisk kan jeg så lige sige, man sidder med et stort smil på mens man spiller det er Pure Gameplay, og det ser faktisk heller ikke hel tosset ud, hvertfald det flottest Wii spil jeg har prøvet.

Nå men fuldstændig urelateret så vil jeg tilbage til mine Nachos.
Gravatar

#5 elwood 17 år siden

Rockband 9.4

Fra Ign, solidt Multiplayer spil, læs man skal spille som et band, ellers er det ikke så godt, det er også der fokus har været, og grunden til ordet Band indgår i spillet.

Personligt håber jeg de igen vil fokusere på en god singleplayer del også til deres næste projekt, selv om jeg nok godt kan gætte det... RB2, dvs. efter de self. har tømt vores pengepung med alle deres download af nye sange og albums 8-)

Gravatar

#6 McPeter 17 år siden

Nintendo Wii vil ikke kunne afspille MP3-filer efter næste firmware-opdatering

http://www.t3danmark.dk/index.php?module=Pagesette...

Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#7 aknot 17 år siden

Nogen der ved hvor man kan anskaffe sig Commodore 64/128 spil på diskette?
Gravatar

#8 filmz-DocDoom 17 år siden

Altså 5 1/4" floppy discs? :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#9 aknot 17 år siden

#8 Yes
Gravatar

#10 filmz-DocDoom 17 år siden

Jeg ved det desværre ikke, men jeg kan godt dele din nostalgi. C64 er klart den maskine, inkl. pc, der har givet mig mest spilleglæde.
That's no moon. It's a space station.

Skriv ny kommentar: