Gravatar

#21 dyg 17 år siden

Jeg regner med at købe Rockband (når jeg får købt en PS3 engang). Jeg er (meget) gammel trommeslager, så der skal sgu gang i stuen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#22 elwood 17 år siden

#21 det faktisk sjovt nok lige den del de godt mener Singleplayer kan få noget ud af, så der er du heldig.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#23 filmz-NeoDk 17 år siden

Jeg har gennemført Guitar hero 3 på ps2
og ja det er ondt, spillede på hard til jeg kom til en Slipknot sang et stykke henne i spillet, så måtte jeg stoppe og springe ned på medium og gennemføre det der.

Men det var faktisk fedt nok :), men bare lidt ondt :P
Gravatar

#24 elwood 17 år siden

Har lige spillet lidt AC, og hold da op hvor ser det fedt ud når man myder folk, især hans Leaping kill hvor han springer på sit mål, som et andet rovdyr, kan jeg blive ved med og se, det lykkedes mig på et tidspunkt at angribe en vagt fra taget af, han gik nede på jorden og jeg kom flyvene på ham fra luften hvorefter jeg borede min lille kniv ind i halsen på ham...

Le Parkour delen er satme sjov, jeg bruger faktisk en del tid på bare at løbe, og klatrer rundt i byerne.

Jeg kan godt se at de der mini missioner med at redde indbygger kan blive lidt triviel med tiden, da det er det samme hver gang stortset, men jeg må sige indtil videre så more jeg mig sku mægtigt med at lave Le Parkour, og stikke tilfældige vagter ned for at øve mig i at blive bedre 8-)

Synes faktisk også historien er ret intressant, selv når man får det første store plottwist fra man sætter dvd'en/Blu-ray'en i maskinen.

Men ja AC er hvad man selv gør det til, efter min mening, men god damm Det ser fedt ud når man klatrer rundt og Myrder folk.

En stor faktor er nok også som andre har nævnt, at de steder man klatrer ikke nærmest skriger klatrer på mig, ligesom med andre spil, det er logiske ting som han bruger til at manøvrer sig rundt med.

Ahh ja og så får vi Mass effect her på fredag, og så er det vidst også den måned 8-)
Gravatar

#25 DarkLight 17 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#26 DarkLight 17 år siden

Jeg har kigget lidt nærmere på min seddel til posthuset, og har opdaget at der står "data" så det er sikkert tomme DVD skiver, og ikke Assassins Creed, som jeg håbede.

Why god, have you forsaken me so?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#27 DarkLight 17 år siden

Upgradring til Call Of Duty(PS3):
Personer i ens Party har en anden farve baggrund (i lobby)

Optimeret søgefunktion for at sikre bedre stabilitet

Tilføjet Host Migration. Forlader en host et spil i utide findes ny host automatisk

Forbedret netværk for kampe med 18 spillere

Optimering af ”Chase Cam” når man spectater

Udbedret problemet hvor folk får en ”Playlist error”-fejl

Udbedret problemet hvor folk bliver disconnected pga. fejl i Create-A-Class data

Tilføjet “Kill cam” for Airstrike og Claymores

Mulighed for at Mute enkelte personer

Tilføjet en liste over de seneste modspillere

Mindre ændringer i Oldschool Mode baseret på feedback:

Uendelig sprint

Større magasiner

Tilføjet Ragdoll cam
Gravatar

#28 elwood 17 år siden

"Tilføjet “Kill cam” for Airstrike og Claymores" hehe
Gravatar

#29 DarkLight 17 år siden

Stadig ingen AC eller Drake... Der bliver ingen jul i år!
Gravatar

#30 elwood 17 år siden

#29 Drake har jeg nu heller ikke fået endnu.

Btw er jeg den eneste der finder en hvis morskab i at dræbe tigger i AC ?

De er så irreterende når man prøver på at nærmer sig sit mål, og kathing!... En tigger falder på mystisk vis om i nærheden af mig" mens jeg bevæger mig videre i min daglig dag, so satisfying 8-)

Skriv ny kommentar: