#270 - Jeg snakker ikke online. Faktisk glæder jeg mig sygt til der kommer en "mute" knap i COD4. Fuck jeg hader de idioter der larmer helt vildt, og når man så samtidig ikke har muligheden for at lukke af for dem! Arrgh!
Anyways, nogen der er oppe i prestige mode, i online COD4? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg kan ikke få min PS3 til at afspille disse (.wmv) filer efter den nye opdatering. Hvad gør jeg forkert?
Jeg forsøgte mig med den nye Wall-E trailer, som jeg downloadede inde fra IGN's hjemmeside. Jeg downloadede "Trailer 2" og valgte opløsningen 854 x 480 (45.0 mb).
Er det ikke en (.wmv) fil eller er der noget jeg har misforstået..?
#275 grr.. Just go rick rolled! Lidt ironisk taget i betragtning af, at jeg selv for kun en uge siden rick rolled min eksaminator under min mundtlige eksamen, som tak for et modbydeligt kursus ... "Consider us even" ;)
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
#273 - Når man "gennemfører" online delen, altså når til Rank 55 får man valget om at starte helt forfra. Istedet for de forskellige almindelige rang medaljer ved dit navn får du så en "Prestige lv. 1" medalje. Det kan ikke andet end at vise at du er nået langt. Det er dog typisk også en henvisning til at du er dygtigt. Du starter som sagt forfra og skal derfor endnu engang unlock alle de forskellige våben. Der er i alt 10 forskellige "prestige" ranks, så man kan i teorien sige at man kan gennemføre onlinedelen 11 gange. :)
Jeg synes selv at det er genialt. For ikke nok med at man skal vinde og være god, skal man samtidig klare de små (og i slutningen, ufatteligt svære) challenges. Fx. "Dræb en fjende med fjendens eget C4, ved skud gennem væg!".. Hehe, temmelig svært.. Eller en af de "nemmere"; "Lav en killstreak på 2 med kugler mens du er i luften.".. hehe :)
Elsker det spil! :)
#271 Bony 16 år siden
Anyways, nogen der er oppe i prestige mode, i online COD4? :)
#272 Bony 16 år siden
Jeg forsøgte mig med den nye Wall-E trailer, som jeg downloadede inde fra IGN's hjemmeside. Jeg downloadede "Trailer 2" og valgte opløsningen 854 x 480 (45.0 mb).
Er det ikke en (.wmv) fil eller er der noget jeg har misforstået..?
#273 DarkLight 16 år siden
Meanwhile, stop the press! [url= nukem Forever teaser i dag![/url]
#274 filmz-Kadann 16 år siden
Som jeg skrev på et andet board: Når jeg står med en fysisk kopi i hånden, i en butik, tror jeg på at det kommer.
#275 elwood 16 år siden
man sku nærmest tror du var ved [url= os
however, et screen fra den omtalte teaser
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#276 e-male 16 år siden
grr.. Just go rick rolled!
Lidt ironisk taget i betragtning af, at jeg selv for kun en uge siden rick rolled min eksaminator under min mundtlige eksamen, som tak for et modbydeligt kursus ... "Consider us even" ;)
#277 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#278 DarkLight 16 år siden
ZP: Mass Effect Again, funny cause true!
#279 Bony 16 år siden
Jeg synes selv at det er genialt. For ikke nok med at man skal vinde og være god, skal man samtidig klare de små (og i slutningen, ufatteligt svære) challenges. Fx. "Dræb en fjende med fjendens eget C4, ved skud gennem væg!".. Hehe, temmelig svært.. Eller en af de "nemmere"; "Lav en killstreak på 2 med kugler mens du er i luften.".. hehe :)
Elsker det spil! :)
#280 DarkLight 16 år siden