Yes, great news. Så er der penge på kontoen igen. De gamle har lige overført en tusse-krone til min konto. :)
Vores gamle "incitament-løsning" med kontante præmier ved 13-taller i skolen, galdte så åbenbart stadig. Det var jeg dog ikke klar over. Så da jeg fortalte om de to nyerhvervede 12-taller (efter den nye skala), blev de nærmest sure over at jeg ikke havde fortalt dem det noget før. :D
Rigtig lækkert at blive forkælet til trods for at man er 24 og ikke bor hjemme (eller i samme landsdel for den sags skyld). Hahaha.. :)
Så nu skal den stå på COD4 imorgen! Står sgu tidligt op, tager ind til byen og køber det. :P
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#61 Bony 17 år siden
EDIT: SNAKE FFS! :P
Enig.. Meget meget enig..!
#62 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#63 McPeter 17 år siden
Synes faktisk det ser mega sjovt ud, men det er vidst kun på prototype niveau endnu...
http://break.com/index/crayon-physics.html
#64 aknot 17 år siden
#65 elwood 16 år siden
Little Big Planet gør også lidt af de der ting, bare på en anden måde, men fedt ser det ud.
#66 Bony 16 år siden
Vores gamle "incitament-løsning" med kontante præmier ved 13-taller i skolen, galdte så åbenbart stadig. Det var jeg dog ikke klar over. Så da jeg fortalte om de to nyerhvervede 12-taller (efter den nye skala), blev de nærmest sure over at jeg ikke havde fortalt dem det noget før. :D
Rigtig lækkert at blive forkælet til trods for at man er 24 og ikke bor hjemme (eller i samme landsdel for den sags skyld). Hahaha.. :)
Så nu skal den stå på COD4 imorgen! Står sgu tidligt op, tager ind til byen og køber det. :P
#67 filmz-DocDoom 16 år siden
24 liderlige somre og penge på lommen. Damn, dét var tider! Jeg husker det, som var det i går... men det var det desværre ikke!
:-)
#68 Bony 16 år siden
;-)
#69 Bony 16 år siden
#70 elwood 16 år siden
Ahh du mente Call of Duty 4, aj det vel også ok 8-)