Efter en halv times spil Ground War og lidt S&D, i COD4 online er jeg allerede Rang 8. Det går temmelig hurtigt. :D
Udover det sidder jeg og læser anmeldelser af Drake. Slal ellers love for at det får venlige ord med på vejen rundt omkring. Jeg må indrømme at jeg ikke følte mig blæst væk af demoen i sin tid. Håber spillet har mere at byde på. Desuden er jeg også klart mere til FPS end TPS (hedder det dét).. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Og blev sådan set ikke skuffet over slutningen - kun over, at det nu er slut :D Men no matter, så prøver vi bare på svær :D Og glæder mig så ellers til en eventuel 2'er :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Selv om stemningen er lidt tryggene på filmz pt. på grund af Heath Ledger så synes jeg nu aligevel vi skal holde hovedet højt, det ser endelig ud til at davenport har held med jobsamtalen, han lød positiv i hans indlæg, og så sku der vidst også være lagt i ovnen til en lille nyfødt Bacon spiser.
Nå men det her er jo konsol tråden, så før jeg viger hel af sporet... 8-)
Og så er det i dag at de nye previews af GTA IV sku begynde at dukke op, jeg vendter især på Kikizo's som sidst lavede et på ca. 10 sider med tætskreven info om alt hvad de så.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Yes. There, we said it. Yes, the frame-rate has been smoothed out; yes, the city is now fully populated meaning you're able to explore however you see fit; and yes, the trademark satirical dialogue and larger-than-life characters are very much back. Grand Theft Auto IV looks and feels like a GTA game, but one that's been punted into the next generation.
#91 elwood 16 år siden
Jeg kan ikke klare mig uden mit ugentlige Stegelmann fix 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#92 Bony 16 år siden
#93 elwood 16 år siden
My Stegelmann skillz are unmatched 8-)
#94 Bony 16 år siden
SÅ, nu skal man så starte forfra igen. Nice. :)
#95 Bony 16 år siden
Udover det sidder jeg og læser anmeldelser af Drake. Slal ellers love for at det får venlige ord med på vejen rundt omkring. Jeg må indrømme at jeg ikke følte mig blæst væk af demoen i sin tid. Håber spillet har mere at byde på. Desuden er jeg også klart mere til FPS end TPS (hedder det dét).. :)
#96 HonoDelLoce 16 år siden
Og blev sådan set ikke skuffet over slutningen - kun over, at det nu er slut :D Men no matter, så prøver vi bare på svær :D Og glæder mig så ellers til en eventuel 2'er :)
#97 elwood 16 år siden
Nå men det her er jo konsol tråden, så før jeg viger hel af sporet... 8-)
Devil may Cry 4 Demo i morgen på Xbl og PSN
Og så er det i dag at de nye previews af GTA IV sku begynde at dukke op, jeg vendter især på Kikizo's som sidst lavede et på ca. 10 sider med tætskreven info om alt hvad de så.
#98 elwood 16 år siden
GTA IV previews let 'em roll hehe.
Vi lægger ud med
IGN 4 sider
Yes. There, we said it. Yes, the frame-rate has been smoothed out; yes, the city is now fully populated meaning you're able to explore however you see fit; and yes, the trademark satirical dialogue and larger-than-life characters are very much back. Grand Theft Auto IV looks and feels like a GTA game, but one that's been punted into the next generation.
CVG's lange smørre
#99 elwood 16 år siden
Games Radar joins the fight
Team Xbox disker op med 3 sider
#100 elwood 16 år siden