Gravatar

#101 elwood 16 år siden

Og nu kom Gamespot

Så luntene med deres, pyhh så tror jeg vi er ved og være igennem previews'ne nu skal jeg bare igang med og læse.

Og lige en besked Til DarkLight nej der visesikke noget Hud, ejheller ingen nye klip, denne del levere Rockstar selv senere.

Men damm Kikizo beskriver jo tingene så man kan se det for sig selv om ja jeg ved godt det ikke er det samme, men hele animations/fysik systemet lyder utrolig overbevisne.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#102 filmz-Liou 16 år siden

#97 -

Tak skal du have for infoen. Jeg vidste slet ikke at de begyndte på Previews idag. Glæder mig til det spil.
Gravatar

#103 elwood 16 år siden

Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg er vild med GTA serien, så jeg sad og talte min. før de kom op 8-)

Og det var så lidt

Inden slutningen af april var Rockstars sidste udmelding omkring en release date.
Gravatar

#104 elwood 16 år siden

Når nu man ikke kan provokere med Hot Coffe hvad gør man så...

Drunk Driving self. en sport mesteret af Blandt andet Homer Simpson, men nu får man også selv lov til at prøve det som Niko i GTA IV.

The screen fades to black and the next thing we see are Roman and Niko stumbling onto the street steaming drunk. It's a scene straight out of Conker's Bad Fur Day. You're completely in control of a plastered Niko, screen shaking, vision blurring and physics engine all working together to help you stack it over the curb.

"I need to play some bets!"

"You're lucky to be conscious you've drunk so much!"

"There's money to be won, Niko! From stupid chumps!"

"If I was a betting man, Roman, which I'm not, I'd bet against you in this state."

"You'll see!"

"I'll see something..."

It's a hilarious scene and is bound to cause many comedy scenario in the final game. Niko (eventually) stumbles into his car (uh-oh, more controversy heading GTA's way?) and calls for Roman to follow suit. No luck though, as said cousin has gone and passed out in the road.

More stumbling and a comedy faceplant later, the cousins are in the car, completely cabbaged. Niko attempts to drive home but the handling is physically impaired and his vision spinning and blurred. Niko's swerving all over the road but eventually makes it back to Roman's place, safe and sound. The DVLA aren't going to like that.
Gravatar

#105 filmz-Liou 16 år siden

#104 -

Åh det vil Jack Thompson elske.
Gravatar

#106 DarkLight 16 år siden

Grand Theft Auto IV will be released simultaneously worldwide for PS3 and Xbox 360 on 29th April 2008.

"We are so excited to be releasing Grand Theft Auto IV," said Sam Houser, founder and executive producer of Rockstar Games.

"We've pushed ourselves very hard to make something incredible and hope the game sets a new benchmark for interactive entertainment."

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#107 elwood 16 år siden

#106 hehe ja de holdte da hvad de lovede inden slutningen af april.

men der skal nu nok være en del som brokker sig over det ikke er den 25.

men jeg takker for oplysningen der er sat et stort fedt kryds i min virtuelle kalender.
Gravatar

#108 elwood 16 år siden

Devil May Cry 4 demo'en er oppe på JP PSN store, det nødvendige sku efter sigende være på engelsk.
Gravatar

#109 e-male 16 år siden

Har lige fået gennemført Metroid Prime 3: Corruption til Wii, som byder på noget af det bedste grafik jeg endnu har set på min Wii. Derudover er gameplayet og banedesignet på næsten lige så højt niveau som set i Zelda:TP.
Dette er det første Metroid spil, jeg har spillet, og jeg kan da godt mærke, at der er noget baggrundshistorie, jeg ikke kender til, men jeg synes alligevel sagtens, man kan følge med i historien.
Wii'ens controls bliver også brugt meget godt til diverse control stations, men desværre kan det være meget svært at orientere sig, da man kigger rundt ved at sigte med wiimoten, hvilket kan blive ekstremt irriterende under kampe. De har dog lavet z-lock, men mange fjender kan meget nemt ryste dette lock.
Dette laver dog ikke om på, at der er tale om et rigtig godt spil til Wii imho.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#110 DarkLight 16 år siden

#108, har du en nem måde at få en JAP konto på?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: