Var inde i Esbjerg gågade idag og lede efter en Playstation 3 samt spillene The Elder Scrolls IV: Oblivion og NHL 08. Jeg var rundt i stortset samtlige butiker i gågaden, Merlin, Fona, Stereo Studio, EB Games og så videre og over alt var den endten udsolgt eller de tog 300 kr mere for den end hvad jeg ved den kan fåes for og endelig solgte EB games en version med 2 spil jeg ikke var intreseret i til 4000 kr så jeg gik hjem uden konsol. Nogen der eventuelt kender et godt sted (I DANMARK) hvor man kan bestille en konsol uden at skulle vente i 100 år? og hvad er omkostningerne ved at sende sådan et skrummel med postdanmark?
Jeg har fået købt en Playstation 3 hjem sammen med Fifa 08... så skal ulvene fra FCM løfte DM pokalen. Skal også have fat på Oblivion og NHL 08 eller/og NHL 2k8
Nogen der kan anbefale andre spil til den? Mine favorit genre er klart Fantasy RPG og Sport men jeg er også glad for Fighting, racer, adventure og muligvis også first person schooters vis det er virkelig godt. er også vild med GTA spillene men kopierne siger mig ikke noget så jeg venter pænt på IV.
For jeg overvejer stærkt at købe det hjem til samlingen, men alle de folk, der har haft problemer med det (og endnu flere problemer med patch'en :D) afskrækker mig lidt fra at gøre det :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#141 filmz-Liou 16 år siden
#142 Spanner 16 år siden
http://www.mm-konsol.dk/
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#143 filmz-Liou 16 år siden
Tak skal du have... jeg vidste jo at det kunne gøres billigere. og så undre de sig over at folk helere vil handle på nettet.
#144 filmz-Liou 16 år siden
Nogen der kan anbefale andre spil til den? Mine favorit genre er klart Fantasy RPG og Sport men jeg er også glad for Fighting, racer, adventure og muligvis også first person schooters vis det er virkelig godt. er også vild med GTA spillene men kopierne siger mig ikke noget så jeg venter pænt på IV.
#145 DarkLight 16 år siden
#146 filmz-Liou 16 år siden
Drake ser helt sikkert spændene ud
ved ikke helt med Call of duty 4
Jeg ved begge spil har fået gode anmeldelser men Call of Duty 3 var overhovedet ikke mig.
#147 DarkLight 16 år siden
Burnout Paradise.
#148 aknot 16 år siden
#149 elwood 16 år siden
#148 gameplayer bliver lidt trivielt hurtigt synes jeg, men historie aspektet intresserede mig dog en del.
Ellers så kommer Devil May Cry 4 jo her på fredag mener jeg det er.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#150 HonoDelLoce 16 år siden
Har du haft nogle problemer med Assasins Creed?
For jeg overvejer stærkt at købe det hjem til samlingen, men alle de folk, der har haft problemer med det (og endnu flere problemer med patch'en :D) afskrækker mig lidt fra at gøre det :D