Gravatar

#151 DarkLight 16 år siden

Jeg har intet problem med AC. Og synes det er et ret godt spil. Mærkelig nok har jeg aldrig anset spillet for værende trivielt, da jeg altid morer mig.

(Og jeg HADEDE backtracking i Prince 2)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#152 elwood 16 år siden

Ingen problemer nej

#151 Jeg synes bare at opgaverne var alt for ens, miljøerne er imponerende dog.

Og Le Parkour delen har de ramt spot on, det er nok det fedeste ved AC.

Hehe men jeg kan godt li kommentarene fra udviklerne bag Prototype "hvis du prøver at spille prototype som AC, vil det være som at køre en ferrai i Første Gear" hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#153 filmz-Liou 16 år siden

Tjah men som sagt fangede 3eren mig bare aldrig så jeg ved squ ikke helt og 3eren fik også gode anmeldelser

Jeg havde også kik på AC til min Box. jeg har intet set der kunne gøre mig intreseret i den og anmeldelserne og folk der har spillet det har heler ikke været særlig positive.

Hmm det var måske aligevel værd at tage et kik men det bliver ikke før den er faldet i pris. Jeg kan også forstå at det ikke forgår under 2. verdenskrig, det er et plus da jeg er træt af den slags spil.

Devil may Cry er helt sikkert et intresandt bud.

Gravatar

#154 DarkLight 16 år siden

#152, enig. Man kan bruge dage på at spænde rundt i byerne. Det er så fedt lavet, og skal helst være standard herefter. Hele tiden overraskes jeg af animationer jeg ikke vidste fandtes. F.eks. at nogle gange griber han bare fandt med en hånd?

Impressive.

Anyways, det ser dog lidt sort ud med udgivelser i Feb. Ikke en titel jeg gerne vil have. Må vente til Marts og Army Of Two som kommer i starten af måneden.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#155 filmz-Liou 16 år siden

vis alt går vel skulle GTA IV, Gran Turismo og Tekken 6 da også gerne lande i år 2008
Gravatar

#156 elwood 16 år siden

#155 GTA IV 29 April World Wide, med mindrer der kommer en orkan eller anden uforudset hændelse hehe.

#155 Gran Turismo 5 Prologue, er ude på den japanske PSN så vidt jeg ved, og har været et stykke tid, det er en slags forsmag på det kommene GT 5, og jeg tror ikke vi ser GT 5 forløbigt.

Der går desværre også rygter på at Mercenaries 2 bliver udsat igen, ved godt flere steder har sagt det er officielt, men det er ikke officielt for mig, før jeg ser det på forummet fra en repræsentant.
Gravatar

#157 filmz-Liou 16 år siden

Det er også min erfaring at man ikke kan regne med spil udgivelses datoer.

læste GRs anmeldelse af Turok.

Den fik kun 6. Jeg havde glædet mig til at leje jurrasic park.
Gravatar

#158 DarkLight 16 år siden

Ifølge dette ser det RET skidt ud...
Gravatar

#159 elwood 16 år siden

#158 Du mener for Feb. heh ja det eneste jeg nok med tiden anskaffer mig er DMC 4, btw Conflict Denied Ops argg det er bad, prøvede demo'en og det var så skabalon skåret om man vil, intet overraskene i det spil.

Havde nu heller ikke tænkt mig at anskaffe det, men nu var demo'en jo lige på PSN så jeg ku lige så godt prøve den.

Btw er hel vild med Post Launch Traileren til Uncharted, fed music og genial klipning, sådan skal en trailer skrues sammen!

Uncharted

Gravatar

#160 elwood 16 år siden

Eller download den her (Shadow Trailer) Suk jeg vil ha den i HD

Skriv ny kommentar: