Gravatar

#41 elwood 16 år siden

jo jo det skal nok blive underholdene 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#42 elwood 16 år siden

Lidt update til prototype IGN AU har været en tur hos udviklerne og set en demo af spillet, previewet kommer også hvis man går til selve spillet fra DarkLight's link, men jeg ville lige linke til det aligevel, hvis nogen nu sku ha overset det.

the 'human Swiss Army Knife'

Hehe meget sjov at de har evnen med at tage en helikopter ned i mid air med, det morede jeg mig meget med i Hulk: Ultimate Destruction, selv om det indrømmet ser en del feder ud i Prototype 8-)

Rart at se Radical Entertainment ikke være bundet af en bestemt Licens, dette er deres hel egen IP.

Så jo jeg er også meget spændt på dette spil, og min kommentar fra #41 var mere ment som en direkte modsat følelse af DarkLight's begejstring i spøg.

Gravatar

#43 elwood 16 år siden

Sidder lige og ser gamespots reportage fra CES lige nu får de demostreret Dual View TV, det er satme fedt fundet på.

Man har et tv som man tilslutter to kilder til f.eks. Xbox360, på skærmen får man så et lidt blurry picture frem, men ved hjælp nogle specielle briller som man tager på, får man filtreret billedet så at sioge så man kun ser den del man selv spiller.

To personer kan spille mod hinanden på samme skærm, men uden at ku snyde ved at se på hinandens billede.

Andet eksemple Mor kan se TV, mens knægten spiller på sin Konsol på samme tv!

Det kræver self. et TV der understøtter 3d såsom de nyer Samsung vidst, og lidt andre ting såsom brillerne, og nej selve produktet er ikke ude på markedet endnu.

Men for satan det er smart fundet på.

Gravatar

#44 caks 16 år siden

hvilken forretning giver mest for brugte spil?

jeg har nogle xbox 360 titler som jeg ikke spiller mere, og da jeg er på udkig efter en ps3 kan de jo bruges til at gøre købet lidt billigere.
Gravatar

#45 HonoDelLoce 16 år siden

Det lyder alligevel helt smart - hvis det virker ordentligt, vel at mærke :)

Men så kræver det jo vel også, at man bruger høre-bøffer.. :)

Kunne i ikke se man kom til at bytte hørebøffer ved en fejl? Så sidder mor der og lytter til Sam Fisher der sniper en rigmand i færd med at luske en prostitueret, mens bettebror hører Dr Phil.. Fy for dælen..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#46 elwood 16 år siden

#45 hehe jo, men jeg er satme imponeret, der er afsindige mange nye spændende ting på den messe.
Gravatar

#47 HonoDelLoce 16 år siden

Jo jo, jeg er også helt imponeret over hvad du skriver :)

Man bliver s'gu altid snydt, når man har siddet og snakket med gutterne over hvilke nye tiltag de kan finde på næste gang.. :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#48 elwood 16 år siden

Hvis man er Hardcore Guitar Hero så tilbyder http://www.peavey.com/ custom buildt Guitars (kun PS2 indtil videre current Gen kommer senere på året)

Til den nette sum af 399$!

Men så har man også en controller der føles som den ægte vare 8-)

Ku være der var nogen som fandt det nødvendigt hehe, de er nemlig på CES med deres produkter.

Gravatar

#49 filmz-Kadann 16 år siden

#48 -

Haha, det er fanme nørdet.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#50 elwood 16 år siden

#49 hehe yep, men der skal nok være nogle hardcore folk der vil gøre det.

En audio Designer fra Media Molecule (Little Big Planet) giver hans bud på et level, mens han fortæller lidt om det.

LBP

Damm jeg glæder mig satme til det 2008 bliver et godt år for os gamer.

Skriv ny kommentar: