Gravatar

#31 Bony 16 år siden

Hvad angår MGS må jeg da indrømme at jeg var dybt facineret af de tidligere titler. Det var s'gu fede spil. Splinter Cell - Double Agent synes jeg var rigtig underholdende til Wii'en. Kan huske at jeg engang havde et Splinter Cell spil til min PS2'er, men kan slet ikke huske noget fra det. Det har nok ikke gjort et helt så stort indtryk på mig. :)

Men et spil jeg kan huske, det er s'gu GTA. Det sidste spil inden man røg i 3D, dét hvor man så det fra oven af. Det var fandme fedt. :)

Har dog også haft lidt nostalgiske oplevelser med min PS3 på det sidste. Sidst jeg var hjemme og besøge mine forældre, fandt jeg en gammel slidt skive med Tekken 3 på. Er du gal hvor er grafikken ufattelig ringe, men damn, det spil er så partygame, at det slet ikke er til at stå for. Ellers hænder det at jeg spiller Burnout3 - Takedown, PS2 versionen, på min PS3. Grafikken er udmærket opscalet og spillet er, efter min mening, ufatteligt underholdende. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#32 elwood 16 år siden

#29 nej nej jeg ser det heller ikke som en kritik 8-)

Jeg ville bare kort forklare hvorfor jeg går så meget op i det, så det med Hypen har jeg lidt svært ved at holde tilbage desværre hehe.

#30 Ahh ja jeg kan stadig huske første gang jeg spillede det første, jeg kom til en mission hvor man sku infiltrer en bygning, jeg sad oppe på taget og man ku se solen i baggrunden der var ved at gå ned... eller op

Det hele var bare så stemningsfuldt, jeg kravler ind i ventilations-skaten, nedeunder mig går en vagt, jeg hopper ned bag ham og tager ham i et chokehold hvorefter Sam siger noget i retningen af "Hi there we need to talk"

Det er små øjeblikke som disse der får mit gamer hjerte til at lyse op 8-)

Burnout Takedown er et yderst underholdende spil, og i den forb. så kommer Burnout Paradise jo i denne måned, godt nok er det et hel anderledes spil end de andre i serien, men jeg ser nu meget frem til det, havde hvertfald sjov med demo, hvor jeg endte med at bruge over en time sammen med min ven, på bare at lave flyvehop over hinanden, hvorfor ved jeg ikke, men vi havde det virkelig sjovt med den simple ting.

Men et spil jeg kan huske, det er s'gu GTA. Det sidste spil inden man røg i 3D, dét hvor man så det fra oven af. Det var fandme fedt. :) Mener du GTA2 eller det hel første GTA der hvor ens Maskinepistol ligner en vandpistol når den skyder (synes jeg hvertfald det gjorde) ahh ja det var satme også et godt spil, har jeg haft mange gode stunder med.

#31 Skal nok blive spændende at se hvad Hideo Kojima får ud af MGS 4, også et af mine top 3 spil pt. på ventelisten.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#33 elwood 16 år siden

Gravatar

#34 elwood 16 år siden

Den Japanske demo af yakuza 3 til PS3 er så vidt jeg ved ude på Japanese PSN as we speak, eller jeg har hvertfald først lige læst om det nu her.

Får nok ikke meget ud af det hvis man skal læse en del hehe, men som sagt nu kan man da tjekke det ud i det mindste.
Gravatar

#35 elwood 16 år siden

Bill Gates bliver udfordret i Guitar Hero 3, og selv om hans modstander Bach, forsøgte at snyde det bedste han ku ved at hente Kelly Leone (en Guitar Hero Champ) ind, så havde Bill gates et ES i ærmet... eller det var vel nærmer et Slash

Bill Gates and Slash

Har ikke lige hans parodi video op endnu, har ikke fundet nogen optagelser af det, men så snart jeg støder på den smider jeg et link.
Gravatar

#36 elwood 16 år siden

Som Lovet

Her er Videoen med Bill Gates Last Day

Bill Gates: Am I ready to take my shirt off?

Det må jeg giv ham det er sku humor det her 8-)

haha med gæstestjerner som Steve Balmer, Matthew McConaughey aka. I think this would be a great time to take my shirt off, Jay-Z, Bono, Steven Spielberg, Georg Clooney, Jon Stewart, Hilary Clinton, Barack Obama, Al Gore, og en del news Reporters fra NBC.
Gravatar

#37 elwood 16 år siden

Kan se at artiklen fra linket med nyheden om GTA IV trailer nr. 4 er slettet.

Trailer 4

En lille detalje jeg glemte og nævne sidst var at der tilsydenladen vil blive frigivet en video med Live action fra spillet bagefter, og det er vi jo nok en del der ser mere frem til end den nye filmiske trailer fra spillet 8-)

Synes lige det var en lille vigtig ting og få med, selv om jeg synes det virker lidt spøjst Rockstar plejer aldrig selv at frigive live action fra GTA serien så vidt jeg ved.

Nå jeg vil fluks kaste mig over min Download af Yakuza 3 demo'en og se hvor meget jeg fatter af den hehe.

Gravatar

#38 elwood 16 år siden

Little Big Planet dukkede igen op den gang på CES.

Sackboy emotion demo

LBP demoed at CES

Det ku tyde på der kommer en Public Demo senere i år, det blev hvertfald kort nævnt under demoen.

Og så har vi lige en ny video fra Battlefield: Bad Company

Ja vi kan vel kalde det en Destructions Diary

Gravatar

#39 elwood 16 år siden

Impression of LBP at CES

Af ændrede ting kan nævnes:

One of the other features that was seemingly new was the ability to dedicate an area, by way of a unique glowing material, as editable by those who play your level. That means, if you've built a level and shared it, you can limit what portions of the map a user can build upon. If they need to build a vehicle or a ramp to traverse an obstacle, editors can define where these lie.

Ring Out Timer: Another change from previous versions was the "ring out" timer. If your Sackboy stays off camera for too long, you can be kicked off the level, even in the editor. This prevents those wide pan-outs from previous version, which showed the entire level if one player remained at the start while the other ran to the end. The ring out timer seemed pretty brief, so players will have to stay on their toes and cooperate.

Also, the popping collectible sponges from the original are out, pastel marshmallowy fluff now in.
Gravatar

#40 DarkLight 16 år siden

Prototype OH MY FUCKING GOD! Hvor ser det fedt ud.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: