Gravatar

#201 elwood 16 år siden

Lidt nyheder.

Sid Meier får ved dette Års GDC en ærepris for hans store bidrag Computer Spils branchen gennem årene. (fuldt ud fortjent, den mand har om noget frataget mig min nattesøvn)

Remedy Entertainment folkene bag blandt andet Max Payne Serien, og som nu arbejder på det meget ventede Alan Wake bag lås og slå for omverden, har fået lidt rygter med sig.

Spillet er stadig sat til at udkomme til både Konsol og Pc, men nu går snakken på det kun vil kunne køre på Vista, som et led i Microsoft's vision om at folk skal skifte til det nye styresystem, Dette er dog kun på rygte basis pt, men en skræmmene tanke aligevel.

GDC er allerede fuldt igang det løber fra den 18-22 Feb.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#202 DarkLight 16 år siden

GDC - Echochrome Bestemt en spændende puzzle, som leger med vinkler.

GDC - Prototype Et spil jeg ser rigtig meget frem til. Kan se mange er mere spændt på Infamous.

Derudover ser det ud til Ingame XMB sammen med Home er tæt på at shippe.

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#203 elwood 16 år siden

#202 Man ser tydlig trækkene fra Hulk Ultimate Destruction, hvilket ikke er negativt ment.

Jeg er nu spændt på både Infamous og Prototype 8-)

Btw Specs'ne for Assins Creed til pc er ude.

System Requirements (List both minimum and reccommended):

Supported OS: Windows® XP/Windows Vista® (only)

Processor: Dual core processor 2.6 GHz Intel® Pentium® D or AMD Athlon™ 64 X2 3800+ (Intel Core® 2 Duo 2.2 GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+ or better recommended)

RAM: 1 GB Windows Xp / 2 GB Windows Vista

Video Card: 256 MB DirectX® 10.0–compliant video card or DirectX 9.0–compliant card with Shader Model 3.0 or higher (see supported list)*

Sound Card: DirectX 9.0 or 10.0–compliant sound card (5.1 sound card recommended)

DirectX Version: DirectX 9.0 or10.0 libraries (included on disc)

DVD-ROM: DVD-ROM dual-layer drive

Hard Drive Space: 8 GB

Peripherals Supported: Keyboard, mouse, optional controller (Xbox 360® Controller for Windows recommended)

Supported Video Cards at Time of Release: ATI® RADEON® X1600*/1650*-1950/HD 2000/3000 series NVIDIA GeForce® 6800*/7/8/9 series

Av av.
Gravatar

#204 DarkLight 16 år siden

#203, jeg har ikke leget med Hulk, men fedt ser det ud. Jeg må indrømme jeg bedre kan lide stilen på Prototype. De 2 spil ligner lidt hinanden hvad angår at kaste rundt med biler og løbe rundt i en by, men Protoype er væsentlig mere lyst og åbent, ser det ud til.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#205 elwood 16 år siden

#204 En lille trailer fra Hulk, ignorer grafikken, det selve hans egenskaber og styring man skal se på.

[url=

Med mindre dit "men fedt ser det ud" var henvendt til Hulk spillet 8-)
Gravatar

#206 DarkLight 16 år siden

Ja ok. Der kan man sagtens se lighedspunkter. Hmm...lidt for mange faktisk...
Gravatar

#207 elwood 16 år siden

Gears Of War 2 Stilfuld trailer må man sige.

Insomniac Games Sang om deres arbejdssted, og små clues til Resistance 2 spredt rundt omkring Go humor.

Peter Molyneux "Eh In our Next game I give you The Moon!"

Det så ikke hel rigtig, men hver gang den mand taler, skal han altid lige bringe den næste revolution i følge ham selv hehe, Jeg synes han er talentfuld, men damm han lover nogen gange lidt for meget.

Men i hvertfald her er lidt nyt om Fable 2

Part 1

Part 2
Gravatar

#208 filmz-Liou 16 år siden

Peter Molyneux "Eh In our Next game I give you The Moon!"

Det så ikke hel rigtig, men hver gang den mand taler, skal han altid lige bringe den næste revolution i følge ham selv hehe, Jeg synes han er talentfuld, men damm han lover nogen gange lidt for meget.

Men i hvertfald her er lidt nyt om Fable 2

Og det er så den eneste ting jeg er lidt ked af ved at skifte xbox ud med Playstation 3.
Gravatar

#209 elwood 16 år siden

#208 Må indrømme Fable ikke rigtig fangede mig i starten, men 2'eren ser lidt mere intressant ud, så jeg ser frem til hvad han finder på.

Men hans mystiske spil, som jeg lige har glemt navnet på glæader jeg mig nu til og høre mere om også, det er sådan en titel han hiver frem når han lige skal provokere pressen lidt, han har ikke vist noget fra det endnu, der er kun et enkel screen af noget koncept art på nettet.

Ahh det var Demitri jeg tænkte på.

Gravatar

#210 filmz-Liou 16 år siden

Jeg synes også det ser rigtig intresandt ud men som du selv er inde på er manden lige lovlig god til at love mere end han kan holde.

Under alle omstændigheder er det et af årets mest intresandte titler.

Skriv ny kommentar: