Gravatar

#231 filmz-Liou 16 år siden

GTA IV bliver det største bedrift fra Rockstar så bare det spil, og episode indholdet til 360 slipper igennem nåleøjet så er jeg en glad mand.

Du har virkelig store forventninger til dette spil hva?

jeg holder dem på et minimum selvom jeg glæder mig, så bliver jeg ikke skuffet hvis spillet stinker... okay det gør jeg nok men ikke i samme omfang.

Men kender man Rockstar og deres holdninger, så ved man at de ikke finder sig i at blive instrueret, så jeg er overbevist om at hvis de bliver opkøbt så har de sikkert en klasul i deres kontrakt, som ham Analytikeren nævner, der gør at de kan forhindrer stor påvirkning fra EA.

Det var da at håbe men indtil videre vælger jeg og tro at Take Two under ingen omstændigheder vil lade sig købe af EA´s beskidte penge.
Gravatar

#232 HonoDelLoce 16 år siden

Nu læser jeg måske helt forkert (eller husker dårligt - det er trods alt en halv times tid siden jeg læste inde på siden) - men er de klausuler han snakker om ikke i de individuelles kontrakter, der sørger for, at de kan forlade firmaet, hvis det bliver opkøbt?

Jamen, jeg kan skam sagtens følge dig :) Personligt så jeg da helst, at TakeTwo blev ved med at være.. TakeTwo :D

Jeg vil så sige, at lige nøjagtig på fodbold-delen er jeg blevet lidt af en afspringer, efter ellers at have været stor tilhænger af FIFA .. Jeg og en ven blev simpelthen så død-irriteret, efter vi havde siddet og spillet 08'eren i et stykke tid, at jeg fes ind til Læsehesten i Aalborg og købte Pes08 dagen efter.. And WHAT a joy! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#233 elwood 16 år siden

#232 Ahh jo det sku også rigtig hehe, oh well så må Rockstar bare blive genfødt, det væreste ville så blive navnet som EA sikkert ville eje, så bliver det ligesom med Monolith gutterne og deres F.E.A.R
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#234 filmz-Liou 16 år siden

Jeg vil så sige, at lige nøjagtig på fodbold-delen er jeg blevet lidt af en afspringer, efter ellers at have været stor tilhænger af FIFA .. Jeg og en ven blev simpelthen så død-irriteret, efter vi havde siddet og spillet 08'eren i et stykke tid, at jeg fes ind til Læsehesten i Aalborg og købte Pes08 dagen efter.. And WHAT a joy! :D

Fifa 08 er bestemt ikke seriens bedste selvom jeg synes godt om at du nu kan spille som en enkelt spiller (glæder mig til næste udgave hvor du skulle kunne spille sæsoner sådan og leje berømt fodbold stjerne) og jeg var glad for at de bragte den Danske superliga og de resterende manglende ligaer fra året før tilbage igen. PES har aldrig sagt mig noget og vil formentlig heler aldrig. Jeg kan slet ikke finde det fantastiske gameplay som folk siger at spillet har, grafiken er simpelthen tam i forhold til FIFA og der er ingen Dansk Superliga og endelig er de Europæriske ligaer bygget helt forkert op og der er meget få licenser.
Gravatar

#235 filmz-Liou 16 år siden

hmm skule vi ikke bare satse på at EA ikke får held af deres onde plan?

Det er sku næsten tragisk at sidde og tænke på.
Gravatar

#236 elwood 16 år siden

#235 hehe jo det har du ret i 8-)

Men et Hostile takeover kan de få svært ved at forhindrer, vi krydser vores fingre.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#237 DarkLight 16 år siden

Var et smut i BB og byttede AC og GoW2:SE til Burnout Paradise.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#238 filmz-bullettooth 16 år siden

welcome to paradise... :-)
--------- for rent ---------
Gravatar

#239 DarkLight 16 år siden

Well thank you, good sir. Now eat my dust.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#240 dyg 16 år siden

Hmm.. Hvor mange har Burnout Paradise til PS3? Måske der skal køres et filmz-race på et tidspunkt :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: