Gravatar

#271 DarkLight 16 år siden

Lige set Developer Diary af Dead Space på IGN. Det ser ret spændende ud. En af de titler jeg holder øje med.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#272 elwood 16 år siden

#271 Jeg holder øje med MANGE!

hehe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#273 elwood 16 år siden

EA games ser ud til og være ret fast på deres opkøb af Take2, vi kan så kun håbe på at når det sker, at de fortsat vil give Rockstar games den tid de skal ha til udviklingen af deres kommende spil.

Spore har bevist at EA godt kan være tålmodig, men nu er Spore også udtænkt af Will Wright, nok en af de mest magtfulde spiludvikler i industrien.

In other news, damm jeg tror sku jeg glæder mig mere til bionic Commando Rearmed, end jeg gør til det nye 3D Bionic Commando.

Bionic Commando Rearmed

Gravatar

#274 filmz-Liou 16 år siden

håber fortsat på at det ikke lykkes for EA at overtage Take Two... det er rigtig dårlig nyt for ikke bare Rockstar men spil markedet og dens fans generelt vis EA får held af det. Eksempeltvis vil det formentlig betyde at de kan sætte sig på de fleste sports genre fuldstændig... altså intet alternativ til EA's årlige NHL eller NBA Live.

Nej EA skal holde sine griske kløer for sig selv og lade være med at købe konkurenterne ud af markedet.
Gravatar

#275 elwood 16 år siden

#274 Take2 har opfordret deres shareholders til at vente med at evt. sælge indtil Take2 har overvejet EA's tilbud.

Som de vil melde ud om, om 10 arbejdsdage ca. den. 19 marts.

Tror desværre ikke rigtig der kan gøres noget, det er op til take2's shareholders, fordi så vidt jeg ved, hvis de begynder atsælge deres aktier, så vil EA med tiden ha så meget overtag, at de kan købe Take2 ud, eller hvordan man lige formulere, forretnings strategi er ikke lige min stærke side.

Jeg er kommet til det punkt, hvor jeg bare håber på Rockstar Games formår at blive branchens slemme dreng, selv hvis de er under EA.

EA nævnte selv grunden til deres interesse i Take2, var at de manglede rigtigt at komme ind på det M-rated område, self. vil timingen som den er nu, mere få det til at virke som om de vil udnytte det forventede store salg af GTA IV.

Der er flere meninger om denne her sag, men nej.. jeg tror det er sket for Take2, det kun et spørgsmål om tid.

Take2, skal virkelig ha en stor overbevisning, hvis de skal ku overbevise deres Shareholders til at vente.

Men vi må væbne os med tålmodighed.

Gravatar

#276 DarkLight 16 år siden

Nu var det lidt snak om hvad man glædede sig til, og spil man skulle holde øje med. Dette er min liste for 2008 for PS3. Sorteret efter dato:

Dark Sector 2008-03-25
Grand Theft Auto IV 2008-04-28
Haze 2008-05-20
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots 2008-06-12
Bionic Commando Rearmed 2008-06-30
Fracture 2008-07-01
Killzone 2 2008-09-01
LittleBigPlanet 2008-09-01
Heavy Rain 2008-09-30
Bionic Commando 2008-09-30
Prototype 2008-09-30
PlayStation Home 2008-09-30
Dead Space 2008-10-01
Tekken 6 2008-12-31
MotorStorm 2 2008-12-31
Infamous 2008-12-31
Echochrome 2008-12-31
The Agency
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#277 elwood 16 år siden

Gravatar

#278 elwood 16 år siden

Alone In The Dark

Nogen som ved hvem der har lavet det nummer, som de bruger i traileren ?

Jeg er gået hen og blevet ret vild med det's specielle stil.
Gravatar

#279 elwood 16 år siden

27TH MARCH:

New GTAIV Trailer: "Good Lord, What Are You Doing?" aka "Everyone's a Rat"

På min fødselsdag hehe, det må være et tegn 8-)
Gravatar

#280 filmz-Liou 16 år siden

Tjah... den eneste trøst må være at der altid vil dukke nye konkurenter op og det kan EA ikke gøre noget ved.

Jeg er heler ikke sikker på at det vil være fuldkommen fatalt for GTA spillene... mon ikke EA er fornuftig nok til at give Rockstar frie tøjler... ellers er der squ ikke meget ide i at have dem.

Det jeg først og fremmest tænker på her er at det vil betyde at der ikke længere er en reel udfordre til NHL og NBA Live... altså sidder EA efterhånden næsten fuldstændig på sports spillene.

Skriv ny kommentar: