Jeff Gerstmann og Ryan Davis fra Gamespot, som begge forlod deres tidligere sted, eller vel Ryan forlod det Jeff blev fyret, Alex Narvarro forlod også sitet.
Men Jeff Gerstman lancere sammen med Ryan Davis, og andre bekendte hans nye site.
#265 Munter mig med Bully til min 360'er for tiden, det kan vidst lige underholde mig til GTA IV udkommer mmmm (har ikke stødt på de fejl endnu som folk nævner, men Rockstar arbejder også på en patch så det skal nok gå)
Dark Sector Tjek yep.
Army of Two for co-op, er bare lidt øv med de streamlinede ting, såsom co-op back to back shooting, dette er en cinematisk sekvens i spillet (med undtagelse af MP vidstnok)
Er dog glad for at Tampon minigamet er væk, uanset hvor realistisk det er, så tror jeg folk let ville blive træt af det i længden.
Hmm jeg skal vidst lige forbi byen efter det nye gamereactor blad, Thomas Tanggaard (eller hva han nu lige hedder skriver nogle gode anmeldelser synes jeg, selv om selve bladet er en blandet handel.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#261 elwood 16 år siden
Marc Ecko ? (getting up..) er det kun mig der ikke spår det her spil særlig god fremtid ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#262 elwood 16 år siden
Men Jeff Gerstman lancere sammen med Ryan Davis, og andre bekendte hans nye site.
http://www.giantbomb.com, som der er blevet brygget en del på siden Jeff fik sparket.
Det i hvertfald en side jeg vil holde øje med, for jeg har altid godt ku li de herre og deres humor, og stil.
Nåja og Echocrome demo'en er at finde på JPN PSN for tiden, meget intressant lille puzzlespil.
#263 DarkLight 16 år siden
#264 elwood 16 år siden
#265 DarkLight 16 år siden
Det ligner begge spil, jeg skal have fat i.
#266 elwood 16 år siden
Dark Sector Tjek yep.
Army of Two for co-op, er bare lidt øv med de streamlinede ting, såsom co-op back to back shooting, dette er en cinematisk sekvens i spillet (med undtagelse af MP vidstnok)
Er dog glad for at Tampon minigamet er væk, uanset hvor realistisk det er, så tror jeg folk let ville blive træt af det i længden.
Hmm jeg skal vidst lige forbi byen efter det nye gamereactor blad, Thomas Tanggaard (eller hva han nu lige hedder skriver nogle gode anmeldelser synes jeg, selv om selve bladet er en blandet handel.
#267 El vez 16 år siden
http://politiken.dk/tjek/digitalt/spil/article4815...
#268 elwood 16 år siden
Lille side jeg faldt over.
#269 elwood 16 år siden
#270 elwood 16 år siden
Splitscreen confirmed!
Eneste ting der manglede for mig, udover self. lidt flere baner.