Gravatar

#261 elwood 16 år siden

Dexter the Game Ikke ham den søde lille Professor, men ham der dræber folk.

Marc Ecko ? (getting up..) er det kun mig der ikke spår det her spil særlig god fremtid ?

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#262 elwood 16 år siden

Jeff Gerstmann og Ryan Davis fra Gamespot, som begge forlod deres tidligere sted, eller vel Ryan forlod det Jeff blev fyret, Alex Narvarro forlod også sitet.

Men Jeff Gerstman lancere sammen med Ryan Davis, og andre bekendte hans nye site.

http://www.giantbomb.com, som der er blevet brygget en del på siden Jeff fik sparket.

Det i hvertfald en side jeg vil holde øje med, for jeg har altid godt ku li de herre og deres humor, og stil.

Nåja og Echocrome demo'en er at finde på JPN PSN for tiden, meget intressant lille puzzlespil.
Gravatar

#263 DarkLight 16 år siden

Oh no. No more Jeff bell?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#264 elwood 16 år siden

#263 hehe ja jeg har nu altid godt ku li ham som person.

Gravatar

#265 DarkLight 16 år siden

I det nyeste nummer af GameReator er den en ganske udemærket anmeldelse af både Army Of Two og Dark Sector.

Det ligner begge spil, jeg skal have fat i.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#266 elwood 16 år siden

#265 Munter mig med Bully til min 360'er for tiden, det kan vidst lige underholde mig til GTA IV udkommer mmmm (har ikke stødt på de fejl endnu som folk nævner, men Rockstar arbejder også på en patch så det skal nok gå)

Dark Sector Tjek yep.

Army of Two for co-op, er bare lidt øv med de streamlinede ting, såsom co-op back to back shooting, dette er en cinematisk sekvens i spillet (med undtagelse af MP vidstnok)

Er dog glad for at Tampon minigamet er væk, uanset hvor realistisk det er, så tror jeg folk let ville blive træt af det i længden.

Hmm jeg skal vidst lige forbi byen efter det nye gamereactor blad, Thomas Tanggaard (eller hva han nu lige hedder skriver nogle gode anmeldelser synes jeg, selv om selve bladet er en blandet handel.
Gravatar

#267 El vez 16 år siden

"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#268 elwood 16 år siden

Co-op'ers join me

Lille side jeg faldt over.
Gravatar

#269 elwood 16 år siden

Gravatar

#270 elwood 16 år siden

Yes! my prayer's have been heard.

Splitscreen confirmed!

Eneste ting der manglede for mig, udover self. lidt flere baner.

Skriv ny kommentar: