Gravatar

#12341 Lord Beef Jerky 14 år siden

PS4 kommer tidligst i julehandlen 2013, og den kommer før den næste xbox.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12342 JannikAnd 14 år siden

Lord Beef Jerky (12341) skrev:
PS4 kommer tidligst i julehandlen 2013, og den kommer før den næste xbox.
Tak!

Er der en admin, der kan slette de sidste tyve overfladiske indlæg?
Gravatar

#12343 Lord Beef Jerky 14 år siden

#12343 Jeg uddelte jo blot min viden. De er begge i gang med at opgradere, og de har udviklere på sagen, men det er stadig i startfasen. Der er en masse løse rygter, men udfra den måde som Sony og Microsoft arbejder på, og igennem de kontakter jeg har i the business, siger Sony at det tidligst bliver i julehandlen 2013 og Microsoft siger, at der er et stykke vej endnu. Og ja, de kontakter jeg har i Sony og Microsoft kan jo også kun gætte, eftersom alt bliver holdt så skide hemmeligt, men det er vel tættest på et reelt svar man kan få fra dem. Tilgengæld siger min kontakt i Blizzard at Diablo 3 lander i handlen i første kvartal af 2012, og det måske endda kan blive i Januar, selvom han selv gætter Februar... så glem konsollerne for en rum tid.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12344 HonoDelLoce 14 år siden

JannikAnd (12342) skrev:
Tak!

Er der en admin, der kan slette de sidste tyve overfladiske indlæg?

Haha.. Good one! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#12345 JannikAnd 14 år siden

#12343 - Og du burde vide, at jeg bare pjatter :) Desuden er jeg helt enig med dig, jeg ser heller ikke sandsynligheden eller behovet for nye konsoller de næste par år. Når jeg kigger på demoer fra The Last Guardian bliver jeg overvældet over, hvor meget Sony stadig har at trække på en fem år gammel maskine. Next gen må blive uhyggelig fotorealistisk! Hvor går grænsen for, hvor virkelighedsgengivende det må blive? Jeg ser stadig gaming som den ultimative eskapisme og virkelighedsforvrængelse. Det må helst ikke blive for troværdigt, hvis du forstår, hvad jeg fabler om...
Gravatar

#12346 Lord Beef Jerky 14 år siden

#12345 Jaja bare rolig, jeg tager skam meget få ting nært =)

Der hvor de kan forbedre, er hovedsageligt processorens størrelse, hvor de kan formindske loadetider gevaldigt. Man kan stadig en masse mht. lyd og grafik på PS3 og 360, så her spår jeg ikke de vilde forbedringer i starten, men naturligvis bliver alt konstant flottere og større, og det er her hvor kapaciteten indenfor kort tid ikke kan følge med mere. Efter det kommer der sikkert nogle nye spøjse muligheder. PS3'ens browsersystem er helt af helvedes til, så her kan man skabe klare forbedringer, men der kommer vel også et eller andet helt nyt, ellers vil maskinen ikke sælge alt for godt. Jeg er meget spændt på, hvad det præcist bliver, at de ender med at forbedre, og om xbox'en får lov at tage del i blu-ray markedet... for det vil blive en meget dyr deal og stor satsning for Microsoft.
Gravatar

#12347 sluppermand 14 år siden

JannikAnd (12340) skrev:
Er der nogen, der har købt den nye HD-udgave af "Ico & The Shadow of the Colossus Collection" til PS3 og kan sige noget om spillets grafiske opdatering? Damn, glæder mig til The Last Guardian.

Jeg har spillet HD-udgaven af Shadow of Colossus hos en ven og det er helt sikkert værd at investere i. Jeg elskede spillet på PS2, men på PS3 sparker det virkelig røv. Ouch hvor ser det godt ud. Mange af de problemer PS2 udgaven havde (bl.a. framerate drops) er helt væk. Køb det! Det vil jeg i hvert fald gøre snart :)
Never trust a cop in a raincoat
Gravatar

#12348 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden

Jeg har lige spillet et par timers The Old Republic og jeg hygger mig virkelig med det, modsat de andre MMO'er, jeg har spillet.

Det skyldes sikkert, at jeg er stor fan af de to gamle KOTOR-spil og Bioware virkelig har gjort et godt job med at få spillet til at føles som de gamle spil.

Jeg spiller smuggler p.t. og hvem har ikke lyst til at være Han Solo? ;D
Gravatar

#12349 JannikAnd 14 år siden

sluppermand (12347) skrev:
Jeg har spillet HD-udgaven af Shadow of Colossus hos en ven og det er helt sikkert værd at investere i. Jeg elskede spillet på PS2, men på PS3 sparker det virkelig røv. Ouch hvor ser det godt ud. Mange af de problemer PS2 udgaven havde (bl.a. framerate drops) er helt væk. Køb det! Det vil jeg i hvert fald gøre snart :)
Cool! Tak for anbefalingen - især eftersom jeg allerede har bestilt det :) Min tålmodighed med The Last Guardian er ved at ebbe ud, så nu må jeg fordrive tiden med det mest passende.
Gravatar

#12350 mr gaijin 14 år siden

sluppermand (12347) skrev:

Det lyder godt! Jeg købte det i blinde i Japan i november, men jeg har ikke nået at spille det. Det er på to do-listen, når jeg og hustruen engang bliver færdige med "Ni no Kuni".
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: